Back-end programmør Odense (PHP & MySQL)

Tags:    php mysql javascript jquery xml

<< < 12 > >>
Hej Udvikleren,

Vi står og mangler en back-end programmør på fuldtid i Odense. Vi har forsøgt flere forskellige medier, desværre uden held. Er du manden vi søger, så skriv gerne en privat besked.

Nødvendige kvalifikationer
- PHP
- MySQL
- Du skal have kendskab til Laravel 4
- Javascript/jQuery
- XML/JSON
- Facebook API
- GitHub

Kendskab til følgende er en fordel, men ikke et krav:
- Kendskab til Linux (CenOS, Debian) samt administration af MySQL og Apache

Vi kan tilbyde
- Et uhøjtideligt og ungt arbejdsmiljø med søde kollegaer og hyggeligt arbejdsklima
- Et job med stor variation og masser af udfordring
- Fleksible arbejdstider og mulighed for at arbejde mere end 37 timer

Stillingen er fuldtid og aflønning/jobbeskrivelse sættes efter kvalifikationer.



16 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 12 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er lige nu freelancer i et firma, hvor chefen tror, at virkeligheden indretter sig efter hans deadlines.

De seneste 2 måneder har jeg arbejdet 80+ timer om ugen. Bl.a. har jeg sat en webshop op i et system, som jeg ikke kendte for 6 uger siden. I dag fik jeg en mail fra chefen. Han mener, at jeg er inkompetent, og hvis ikke jeg lever op til hans krav og deadlines, vil han finde en der kan.

Lige dér knækker filmen. Jeg har meddelt, chefen at jeg er sygemeldt med stress fra dags dato. Og at jeg ønsker ham held og lykke med at finde en kompetent medarbejder.

Blot en lille historie fra virkelighedens verden.



Beklager, men jeg tror I skal lede længe efter en virksomhed der bliver ked af at man arbejder mere end de 37 timer.

Hos os er det ikke tilladt. Man må ligge op til 15 timer i plus og op til 15 timer i minus.
Tror det er de færreste firmaer, som er interesserede i, at man går ned med stress.



Hvis dette er metoden I har brugt hidtil, kan jeg godt se hvorfor I ingen henvendelser får.

Hvem er I, som firma?
Hvad laver I?
Hvor er I placeret?

Samtidigt er det også rimelig kønsdiskriminerende - "er du manden vi søger?" - ønsker I ikke kvinder, eller hvad sker der lige her? Jeres indgangsvinkel er helt forkert, jeg har i hvert fald ikke engang lyst til at spørge privat ind om hvad jobbet går ud på eller noget som helst, når jeg ser dette opslag.

I kunne starte med at besvare ovenstående spørgsmål, og ellers må I have held og lykke med søgningen.

God aften :-)



Hvis dette er metoden I har brugt hidtil, kan jeg godt se hvorfor I ingen henvendelser får.

Hvem er I, som firma?
Hvad laver I?
Hvor er I placeret?

Samtidigt er det også rimelig kønsdiskriminerende - "er du manden vi søger?" - ønsker I ikke kvinder, eller hvad sker der lige her? Jeres indgangsvinkel er helt forkert, jeg har i hvert fald ikke engang lyst til at spørge privat ind om hvad jobbet går ud på eller noget som helst, når jeg ser dette opslag.

I kunne starte med at besvare ovenstående spørgsmål, og ellers må I have held og lykke med søgningen.

God aften :-)


Hvem er I, som firma?

Vi er et mediehus med fokus på bilmarkedet. Vi har udviklet vores egen annonceringsportal til biler og varevogne, bilagent.dk. Som mediehus har vi fokus på kvalitetsløsninger til bilbranchen på samtlige platforme. Læs eventuelt mere på bilagent.dk. Vi er lige nu 2 udviklere (heraf er den ene freelance), 2 sælgere og en sidste som ejer firmaet og styrer den daglige drift.

Hvor er I placeret?

Vi er placeret i Odense C. Jeg havde egentlig skrevet dette i overskriften, men den kan vel overses. Vi bor på rugårdsvej nær falckstationen. Her er alle ansatte placeret.



Jeg har passeret de 50 og har 35+ års erfaring, så frem for ungdom og uhøjtidelighed ville jeg nok foretrække dygtige og hjælpsomme kolleger.

Er ungdom og uhøjtidelighed virkelig de vigtigste parametre til at sælge jer selv?





Nej, nej... det må være at der er:
mulighed for at arbejde mere end 37 timer

Det er fandme fedt! :)


Beklager, men jeg tror I skal lede længe efter en virksomhed der bliver ked af at man arbejder mere end de 37 timer.

@Peter ungdom og uhøjtidelighed er en anden måde at frasortere den ældre gruppe. Men da man i Danmark ikke må skrive at man kun søger folk under en vis aldersgrænse, så formulerer man det på denne måde. :)

Nu kan jeg ikke være med på banen hos jer, men hvis det er de samme folk der står bag byggesmart.dk, må man da tage hatten af for at få Flemming Leth med på vognen. :)



Indlæg senest redigeret d. 29.12.2013 23:02 af Bruger #10216
Peter, er du medlem af en fagforening? For det der lyder jo helt galt.

Jeg retter min tidligere udtalelse...intet ORDENTLIGT firma er interesserede i at deres medarbejdere går ned med stress.



Beklager, men jeg tror I skal lede længe efter en virksomhed der bliver ked af at man arbejder mere end de 37 timer.

Hos os er det ikke tilladt. Man må ligge op til 15 timer i plus og op til 15 timer i minus.
Tror det er de færreste firmaer, som er interesserede i, at man går ned med stress.


Har samme princip her ... og er faktisk rigtigt glad for det.



Beklager, men jeg tror I skal lede længe efter en virksomhed der bliver ked af at man arbejder mere end de 37 timer.

Hos os er det ikke tilladt. Man må ligge op til 15 timer i plus og op til 15 timer i minus.
Tror det er de færreste firmaer, som er interesserede i, at man går ned med stress.


15 timer i overskud. Det er 3 timer hver dag. :)

Hvad det angår stress, er det vist en anden diskussion. :)



Ikke 15 timer om ugen men ialt. Så når man ligger 15 timer i plus er det slut med overarbejde før du har taget noget pause.



<< < 12 > >>
t