Søger team

Tags:    grafik programmering

Hej :)

Mit navn er Erik. Jeg er imidlertidigt en stx studerende som læser bioteknologi. Min nuværende alder er 17 år (18 om lidt). Jeg har læst meget omkring programmering, siden jeg var 13-14 år gammel. Jeg har fuldført en masse små og simple projekter. Har læst og prøvet en masse programmerings sprog (HTML, Lua, Java, C#, C++). Har dog også moddet til forskellige spil. I det sidste halve års tid, har jeg fokuseret meget på C# og frameworket XNA. (Jeg vil dog gerne videre til C++ og SDL eller andet).

Jeg har nu længe ønsket mig at kunne starte et projekt op sammen med en gruppe personer som også har nogle af de samme interesser for IT og kompetencer. Jeg søger derfor at samle et team, for at kunne gøre og fuldføre nogle større projekter. Jeg søger derfor programmøre, grafikkere, designere osv. Jeg ville have stor glæde af, at have en programmør på teamet, for det ville kunne hjælpe mig med at diskutere problematikker og udvide vores begge tos viden omkring de forskellige ting,

Jeg forventer forhåbenligt, at kunne skabe et team, som sætter vægt på et godt sammenarbejde. Jeg vil gerne høre mere fra jer hvis i er interesseret.

Email: erik.kiehl@hotmail.dk

Få billeder af enkelte spil samt en video( Dårlig kvalitet :( ). Der skal dog lige understreges af meget af den grafik der er brugt ikke er mit eget.

Screenshot 1
Screenshot 2

Video 1

Muligvis logo og navn til teamet.
Logo 1



Indlæg senest redigeret d. 28.01.2014 16:53 af Bruger #17827
Lyder spændende... har sendt en mail



Nogen aldersgrænse?
14 årig dreng her der godt kunne hjælpe dig med det grafiske :)



Hej Erik.

Jeg er en erfaren grafiker og 3d modelør-

Arbejder i:

Photoshop
Illustrator
Indesign
Flash
3D Studio max
RealFlow
m.m.

Du skriver at du søger efter et team. Men har du et projekt du gerne vil have ud i livet på tegnebrættet lige nu? Eller skal du først til at tænke over hvad du vil lave?





Har du nogle ideer til, hvad disse projekter kunne være? :)



t