Udvikling af Social Netværk (frivilligt projekt)

Tags:    projekt programmering

<< < 12 > >>
Hej alle sammen jeg søger nogen som vil være med til at lave et Socialt netværk.

Men i vil først få alt information af vide vis i bliver godkendt og først der kan i være med i projektet.

Projektet søger folk med disse Specialer :

Web Design (Mobil, Computer, Bærbar...) :

Skal kunne

1. Udvikle sider, som ikke nødvendigvis er responsvie.

2. Skal kunne designe til den sidste detajle (det vil sige at du fx skal desgine checkbox, scrollbar, osv)

3. Skal kunne designe med de nyeste former for CSS. Som fx Transition, Rotation, osv...

4. Skal kunne få 2D og 3D til at fungere fint.

JQuery / Ajax / Javascript :

Skal kunne

1. Skal kunne lave dynmanisk indhold på sider så fx når du trykker på klik kan alle se det der lige er skrevet.


2. Skal kunne lave fine animation når du fx klikker på en knap som skal vise noget skal den fx Slide ned.

PHP Koder :

Skal kunne

1. Skal kunne arbejde med MySqli prepared statment i PHP OOP

2. Skal kunne de fleste former for PHP, og skal fx havde styr på : Få en persons ip, Få en persons oprettelse af brugeren.

3. Skal havde styr på sikkerhed som fx : kryptering

4. Skal kunne arbejde med Cookies.

Ansøgning's formular :

Navn & Efternavn *

Alder *

Om dig *

Din erfaring med (det du vil ansøge om) *

Din erfaring med programmering *

Meget gerne et par eksempler på hvad du kan

Hvorfor skal vi vælge dig *

Skype navn *

Så skal jeg lige lære dig lidt at kende på skype.

Mikrofon behøves ikke men skal helst være med, ingen alders grænser, ingen løn (vis vi kommer til at tjene på det finder vi ud af det der).

Projektet vil indholde disse programmering's sprog :

PHP

HTML

CSS

JavaScript

Eventuelt flere...

Email : mathias.ene@hotmail.com ansøgning skal sendes der.

Om mig :

Jeg hedder Mathias Enevoldsen, og er 14 år. Programmere hele min fritid, og har erfaring med et par programmeringsprog (c, c++, java, HTML, Css, c#, php, visual basic). Og bruger lige nu tid på at lære om Ray tracing, API design (begge i c++ og java).

Laver tit små programmer i java,c++,c# for at lære at programmerer i de sprog. Har også prøvet at programmere med OPENGL, LWJGL, Qt. Men bruger også tid på at programmerer bruger systemer i PHP. Laver tit også hjemmesider template fordi jeg keder mig.




Indlæg senest redigeret d. 27.02.2014 14:56 af Bruger #17607
12 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 20 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
mathiasene

Men send en ansøgning til min mail : mathias.ene@hotmail.com



Har sendt ansøgning ;)



<< < 12 > >>
t