Hej med jer Kan i hjælpe mig med noget jframe?.

Tags:    java

Hej Jeg sidder her og mangler en der kan hjælpe mig med at lave jframes og java netværk Er det noget i kan hjælpe mig med?. Jeg ville gerne arbejde videre med nogle sockets!.

Men det er formentlig noget jeg er meget interesseret i fortiden!.

Undrer mig lidt over hvorfor man ikke også kunne lave sådan en application og en component I de diverse programmer og det der jeg gerne ville have en ekstra portion mere viden om!.


Det drejer sig også om en del og det der med de der sockets?.

Hvad er socket programmering?.

Og hvad bruges det til?.
Kan man sige input programmering eller er det langt ude i det vilde vesten?. Eller en del af min tid går med at lave hack og bots også mange formaliteter som muligt!.




Indlæg senest redigeret d. 20.04.2014 16:01 af Bruger #19865
Ja jeg var også i gang med at programmere tidligere her på dagen Så det er noget jeg er meget interesseret i!.



Prøv at stil de spørgsmål, og så kan det være at vi måske kan hjælpe dig med det :)



Ja jeg er meget villig til at lære java!;=)

Jeg ville have hjælp til det med at sammensætte nogle datagramsockets?.

Og få en forklaring på hvad jpanels er!.;). Kan i hjælpe mig med det?.

Det er også et spørgsmål om at få det man gerne ville have!.

Men det er også noget jeg bedst kan lide at interessere mig for Har ikke helt så meget erfaring med det!. Men håber i ved hvad jeg mener!. Jeg ville også gerne vide hvordan man hacker eller kan hacke!. Med de der metoder jeg nu forklarer jer om lige nu!. Jeg kan sige jeg ved ikke hvad en datagramsocket er!. Men hvordan laver man en application med den operator?. Eller formel som jeg nu er i gang med at lave!. Ved i hvordan man forbinde en datagramsocket med en hjemmeside browser?. Jeg er med på at få den vide jeg har brug for til at lære det!;).




Indlæg senest redigeret d. 20.04.2014 20:53 af Bruger #19865
Kan se du er lidt ny til Swing eller bare til java. Men vis du er ny til swing, vil jeg anbefale du prøver JavaFX da det kan give et meget meget bedre design på dine application's.

Dog er der ikke så meget information om JavaFX som der om Swing. Men til gengæld er der mange ting som nok vil blive tilføjet til JavaFX som swing ikke vil få...





Ja jeg er meget villig til at lære java!;=)

Jeg ville have hjælp til det med at sammensætte nogle datagramsockets?.

Og få en forklaring på hvad jpanels er!.;). Kan i hjælpe mig med det?.

Det er også et spørgsmål om at få det man gerne ville have!.

Men det er også noget jeg bedst kan lide at interessere mig for Har ikke helt så meget erfaring med det!. Men håber i ved hvad jeg mener!. Jeg ville også gerne vide hvordan man hacker eller kan hacke!. Med de der metoder jeg nu forklarer jer om lige nu!. Jeg kan sige jeg ved ikke hvad en datagramsocket er!. Men hvordan laver man en application med den operator?. Eller formel som jeg nu er i gang med at lave!. Ved i hvordan man forbinde en datagramsocket med en hjemmeside browser?. Jeg er med på at få den vide jeg har brug for til at lære det!;).


http://docs.oracle.com/javase/tutorial/networking/sockets/index.html

Her har du hvad du skal bruge. :)



t