Jeg betaler hvis du lavet dette program!

Tags:    java

Jeg skal lave dette simple program:

program goal:
It is a mafia-style game were the player has 20 days to buy and sell drugs in different
countries. The score is how much money the player has left at the end of the game. The game
saves a high score track simply shows all the scores ever made in the game.

The Gangster starts the game with 5000,- $ in Colombia. He sees that the price of
cocaine is very cheap and buys 12 packages. He then travels to Denmark and sells the cocaine
for a profit. Peters travels back to Colombia and buys another 35 packages of Cocaine,
however, this time the price has changed and the drug is a lot more expensive. He travels to
Denmark and sells the cocaine, but here the price has also changed for the worse and Peters
only makes a tiny profit.
This continues for 20 days with the price changing all the time. At the end of the
game (the 20 days) Peters drugs are all sold in his final country and his total amount of dollars
are shown. This is his score. He then sees the high score list with his previous scores


Requirement:
- The user must be able to start the game with 5000,-$ in Denmark, the starting country.

- The following countries must exist and the player must be able to travel between them:
a) Denmark
b) Colombia

- The following drugs must exist in both countries with a Base Price and Base
availability as follows::
- Cocaine. Base Price: 1200. Base Availability: 30
- Heroin. Base Price: 1600. Base Availability: 15

- The player must be able to select the amount of drugs to buy and sell in each country.

- After 20 country changes the game must end and sell all the players drugs at the
current countries prices. The game must then display the players final, total amount of
money. This must be saved in a high score list

- The high score list must be saved from game to game and be accessible.

Strategy:
The Base Price must randomly change in each country
following this rule:

1. Randomly determine if the Base Price goes up or
down (+ or -)

2. Randomly modify the final price from 1% to 85%
The Base Availability must randomly change in each country

following this rule:
1. Randomly determine if the Base Availability goes up
or down (+ or -)

2. Randomly modify the final availability from 15% to
55%


Programmet skal være meget simpelt og let at forstå, med nogle kommentare på hvad der sker. programmet skal have en simpel GUI, og programmet skal være delt ud over flere "Classes".
Jeg betaler 50 kr, hvis du kan lave dette program til mig, til på lørdag.



9 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 30 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
For 50kr kan jeg knap nok nå at åbne mit program. Hvis du vil have lavet ovenstående med simpelt GUI og delt ud over flere klasser med kommentarer så skal du nok nærmere af med en faktor 20 af den pris som minimum ;-)

Correct me if I'm wrong, men tvivler stærkt på at du får nogen til at lave det der for 50kr. Smid 10K på bordet, så kan vi begynde at snakke :-)

Synes lidt af indlæggets struktur at det lugter lidt af skoleopgave - er jeg den eneste med den fornemmelse? :-)



Hvorfor betale folk for at lave ens lektier... er lektierne netop ikke udarbejdet, for at du selv skal fordybe dig i emnerne??



Værsgo...giv mig så mine 50 kroner!!
http://dopewars.sourceforge.net/



Som allerede nævnt er det lidt vel optimistisk at satse på at finde en udvikler til det til den pris - specielt når det åbenlyst er en opgave du selv burde lave. Som jeg ser det er der 2 muligheder - enten går du til et site hvor folk vil lave opgaver for den pris, fx fiverr, eller også laver du hvad du kan og så spørger om hjælp til de delelementer, hvor du har problemer.



Hvis det er et spil, så lyder det som det mest røvsyge spil, jeg længe har oplevet.

Og 50 kr for at lave alt det... Man skal vist være underlig for overhovedet at tro at den pris er et realistisk bud, på det arbejde der kan være i den opgave -.-



Rolig Rolig! det eneste jeg skal bruge dette spil til er at, vise samarbejdet mellem classes, GUI og et interface. Det er præcis en "Skoleopgave"....



Smart at få os til at lave den så ... ?



Du kunne prøve at spørge Jeppe, som har lavet det her Java kursus på NemProgrammering.dk - Han er en rigtig cool fyr der gerne hjælper andre - du også kan fange ham her: jbjcode.com



t