Flytning af database

Tags:    joomla database mssql

Jeg har oprettet en Joomla-side på en localhost og har nu flyttet den over på en online server. Det ser fint ud og det hele er kommet med over (database og filer), men der opstår dog et enkelt problem når jeg forsøger at uploade et nyt plugin eller modul. Jeg får denne besked:



JFolder::create: Infinite loop detected

Warning: Failed to move file!

JFolder: :files: Path is not a folder. Path: /home/jazzbandkolding.dk/public_html/service/tmp/install_537e3a3e2ea85

JFolder: :folder: Path is not a folder. Path: /home/jazzbandkolding.dk/public_html/service/tmp/install_537e3a3e2ea85

JFolder: :files: Path is not a folder. Path: /home/jazzbandkolding.dk/public_html/service/tmp/install_537e3a3e2ea85

JInstaller: :Install: Cannot find Joomla XML setup file



Hvad er det jeg har gjort galt? For jeg vil jo gerne stadig kunne hente nye extensions selvom jeg nu har flyttet min side over?

Min side ligger her jazzbandkolding.dk

På forhånd tak, mvh Ricki.



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Ricki
Hvordan har du flyttet den? Har du kopieret den over og det samme med databasen eller har du brugt en plugin til at gøre det for dig?



Hej Daniel,

Jeg har manuelt flyttet filerne via filezilla og eksporteret databasen fra min localhost og importeret den på min online.



Det kan man også godt, men så skal man ind i flere filer og ændre det.

Du burde kunne klare det hele med plugin'et Akeeba Backup, som har en funktion der gør det muligt hurtigt og nemt at flytte det hele til en online server.



t