Sommer Quiz

Tags:    udvikleren.dk quiz

Hej udviklere,

Jeg vil hører om der ville være stemning for at lave en sommer quiz i stil med den vi havde i december måned?. Hvis der er dette så vil den skam komme til at handle om noget andet end nisser :)

skriv i denne tråd om dette er noget I er interesseret i, og hvad I syntes den bør indeholde (nævn gerne emner) :)



Indlæg senest redigeret d. 28.05.2014 21:50 af Bruger #15301
I traditionens tro, vil jeg foreslå, at vi skal løse en gåde 'programmeringsvis'. Det kunne f.eks. være noget ala Goat Wolf Hay-puzzle

Bring it on! :D



Hej Jannik,

God at hører, at der er nogle der er klar :)

Er det kun små mindre programmerings gåder, eller ville det også være interessant, hvis der var nogle lidt større opgaver imellem :) ?



Alle typer.. Forsøg gerne at få de mindre øvede programmører med, samt de stærkere.. Lav lidt niveau-forskel på opgaverne og sådan.. Lad folk udfordre sig selv, og deltage i hvad de har lyst til :) Hvis det er i typen af hø-gåden, springer jeg hurtigt fra.. Den har haft sin tid, og er egentlig ikke voldsomt udfordrende, med lidt logik.. Find på noget fængende :)



Okay, lyder som om at det skal være udfordrende opgaver med en selvvalgt sværhedsgrad.

Så er der jo næsten kun tilbage at spørge om, hvor længe man skal have til at løse dem, samt hvornår skal quizzen starte :) ?



t