Programmør søges

Tags:    open-source app databaser medejer

Er godt opstartet og igang med en "worlds-first" platform og database og søger derfor en erfaren programmør, som er villig til at putte en masse tid og energi i et projekt med potentiale. Du vil som programmør for fri og rig mulighed for at designe efter dine erfaringer og behov. Projektet har allerede en del tilmeldinger klar for en beta-test og DB'en er lavet samt DB-strukturen er afklaret.

Du vil have mulighed for at bidrage med alle dine input om smarte features til sitet. Jeg forventer en høj arbejdsmoral, teamwork og kreativitet. Tilgengæld vil du få ejerandel i selskabet og medindflydelse. Hvis det lyder som noget for dig, er du mere end velkommen til at kontakte mig, men det er naturligvis en forudsætning at du er bosat i nærområdet til eller på Frederiksberg. Smid en mail og lad os snakke sammen - alders- og erfaringsmæssigt er der umiddelbart ingen grænser.

Jeg søger hurtigst muligt.

PS. Programmeringen vil/skal foregå i Open-Source og der skal udvikles en App til sitet.



hvad er lønnen?



Indlæg senest redigeret d. 01.06.2014 18:44 af Bruger #17081
Hej Dan,

2 ting som gør at jeg finder dit spørgsmål useriøst:

- Du har ikke læst blogindlægget.
- Dit udgangspunkt er helt forkert.

Du burde fortælle om dig selv - hvem du er, hvad du kan, hvad du har lavet, osv.

Samtidig linker du til en profil (www.danjessen.dk) som ikke fungerer eller kan læses (ligegyldigt hvilke links man vælger inden på siden).

Hvad indeholder dit CV?
Herefter kan du komme i betragtning.
Nok søger jeg hurtigst muligt en udvikler, men vi er ikke desperate.

//René



Disse opslag dukker med jævne mellemrum op her.

René du kunne spare dig, at lede efter Dans cv. Jeg tør vædde med, at han ikke er interesseret.

Du har intet skrevet om virksomhedsformen. Meget vigtigt, eftersom du lover en ejerandel ud.

Ingen angivne programmeringssprog. Projektet er ikke beskrevet. Skal det være en Android elle Ios app? .. Hvad er det egentligt du vil have lavet?

Hvor kan man finde info om den betatest, du har tilmeldinger til? De folk der har tilmeldt sig, må have fået væsentligt mere info.

Desuden lidt useriøst at du prøver at hænge Dan ud. Han har i det mindste noget at vise frem...



Hej René

Spørgsmålet er fint og relevant - ejerandel kan ikke sidestilles med løn. Hvad forventes der af top og bundlinjer inden for det første år? Så egentlig, ja hvad er lønnen?

Hvis du forventer en toplinje på 10 mill. i løbet af 3 år, burde der så ikke råd til at have en udvikler på projektet( ( en af dem der forventer at kunne få brød på bordet). Mange udviklere vil gerne arbejde til en lavere løn end hvad de kan få i større koncerner, men der ikke noget der hedder "gratis frokost". Så hvad er lønnen?

Hvis dit udgangspunkt er gratis arbejde, så er dit udgangspunkt helt forkert, og så skal behøver du slet ikke bruge tid på at sætte mig i betragtning.

// Michael



Indlæg senest redigeret d. 01.06.2014 17:47 af Bruger #10216
ja hvad er lønnen?

Hvis du forventer en toplinje på 10 mill. i løbet af 3 år, burde der så ikke råd til at have en udvikler på projektet( ( en af dem der forventer at kunne få brød på bordet.


Man skal jo bo i Frederiksberg skrives der. Så behøver man altså ingen penge hver måned, da de i forvejen er millionærer hele bundet!!!

:lol:








t