Virker lokalt men ikke på nettet

Tags:    php mysql wordpress

Hej,

Jeg er igång med at lave en hjemmeside.

Hvor personer kan tilmelde sig forskellige events.

Lokalt, når man klikker på knappen tilmeld virker det fint.

Men når den er online og jeg klikker på knappen tilmeld kommer der en popup som siger: "no events added"

Jeg har forsøgt at kopiere alle filer over fra lokalt til nettet igen, men det hjalp ikke.
Kan det være i selve wordpress backenden der er nogle indstillinger der skal rettes.

Her er koden som bliver brugt når man klikker på tilmeld.

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


I kan selv prøve det ved at klikke her

Jeg håber der er nogle af jer der kan hjælpe.

På forhånd tak.

Mvh. Adam



8 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der står jo

<script type="text/javascript"> var evs = 0;</script>


Dvs. at:
Fold kodeboks ind/udKode 


Giver $evs = 0;

Så hvis $evs = 0 er forkert, må $evs = count($custom_data['dates']); også være forkert. Det er derfor det du skal rette.



Tak for dit svar.

Men ved du hvad jeg skal rette det til?

Og hvis jeg så retter dette så ændre <script type="text/javascript"> var evs = 0;</script> sig vel automatisk, så der ikke vil stå 0 ik?

Tak



Har du nogen events registreret i databasen? Der er ikke noget der holder op med at virke, fordi man går fra lokalt til online. Så du mangler noget, eller har ændret noget - et eller andet sted.



Hej,

Ja alle events er registreret i databasen.

Ja, jeg ved godt at der ikke er noget i koden som ændrer sig bare fordi man overfører til nettet.
Men kan det være noget i selve wordpress backenden som man skal justere på.

Eller er det slet ikke en mulighed?

Tak



Du har aktiveret modulet i din Wordpress?



Jeg havde ikke oprindeligt lavet denne funktion.

Men jeg har lige kigget og sammenligned backenden på localhost og på nettet.
Det ser ud til at alle de plugins som er aktiveret på localhost også er aktiveret på nettet
Så det kan vel ikke være det der er problemet.

Filen som som jeg viste dig koden fra overførte jeg lige til nettet igen, men det virker stadig ikke.
Jeg synes bare det er meget mystisk, at det virker lokalt, men ikke online.

Eller kan det måske være at stien til databasen når den skal hente de forskellige events er forkert efter jeg har overført det til nettet.

Eller bør stien stadig være den samme?



Indlæg senest redigeret d. 03.07.2014 15:40 af Bruger #14317
Hvordan har du flyttet det?
Evt prøv at fjerne det fra dit online resource og overfør det via et plugin der hedder Xcloner, så plejer det gerne at virke



Jeg havde flyttet det via et FTP program.

Men jeg tænkte på, for at det kan virke, kan jeg jo sætte værdien evs som jo nu er 0 til automatisk at være 1.
Fordi der kommer altid til at være nogle events, så det gøre ikke nogen forskel.

Det har jeg så gjort nu, så popup'en kommer op, men nu kan man bare ikke vælge datoerne for eventet og der står heller ikke hvor mange billetter der er tilbage.

Er det fordi den anden $evs som jeg har oprettet går ind og forstyrrer den ovenover, eller er det nogen der ved hvorfor datoen og antallet af billetter ikke kommer frem.

Det virker stadig lokalt.

Koden ser nu sådan her ud:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Tak

-------redigeret 10. Juli 2014-------------------
Så virker det endelig.
Problemet var at der var en af felterne som ikke blev taget med op i datebasen.

Jeg skulle blot slette et af parametrene i filen hvor alt dataen bliver lagt op.

Men ellers tusind tak for hjælpen.



Indlæg senest redigeret d. 10.07.2014 16:37 af Bruger #14317
t