Søger udviklingspartner / udviklingschef

Tags:    job partner portal

Til et ambitiøst projekt søger jeg en dygtig webudvikler der kan udfylde skoene som udviklingschef - til den rigtige på partnerbasis.

Projektet omhandler et unikt b2b løsning for dele af fremstillingsindustrien i DK og potentielt det nordiske marked.

Til projektet skal der udarbejdes en kommunikationsplatform - Web 2.0. Hertil skal der laves nogle specifikke brugerfunktioner.

Projektet har kundegruppe og salgsorganisation parat - det er dog vigtigt at der kobles en dygtig webudvikler til projektet, således at der kan sikres fokus på den løbende udvikling.

For at komme i mål, skal der være fokus på håndtering af database, cms og frontend. Hvorvidt der arbejdes fuldtid eller deltid er underordnet sålænge der er passion for kvalitet, resultater og fremdrift.

Hvis ovenstående lyder interessant og du mener du kan byde ind på feltet, så vil jeg gerne invitere til en dialog som selvfølgelig indeholder en uddybning af projektet.
Kontakt: 21 36 40 88
Kim





3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Virker sindssyg spændende, men hvorfor ikke bare betale en freelancer - en hurtig søgning på Google giver hurtigt et billede over hvad du egentligt leder efter.

- Dog kan jeg på ingen måde give udtryk for om dit projekt vil blive en kæmpe succes. Men læser man lidt om iværksætteri er du på det forkerte spor.



Ja man kan læse sig til meget :)

Har haft et samarbejde med et kvalificeret bureau og det kan også være det ender med det - men det stiller store krav til kapital og så løser det ikke udfordringen med den løbende udvikling.

Tak for din interesse!

Kim



Smid mig evt. en mail - jeg har en håndfuld dygtige udviklere som kan hjælpe dig videre. Jeg outsourcer en stor del af projektet for at kunne give en god pris.

Vi kan levere timer ned til 300-350 kroner i timen. Se evt. mere på www.greenweb.dk og kontakt mig gerne derigennem.



t