Resultat af forespørgsel giver fejl

Tags:    mysqli php

Hej

Jeg sidder med et projekt, hvor jeg vil udtrække et resultat fra en database og vise dette resultat på en anden side ved at inkludere indholdet (<?php include ''; ?>;) - det burde jo ikke være rocket science... men det er det blevet i mit tilfælde !

Måden min side fungerer på er:

1. brugeren logger ind
2. hvorefter brugeren ser en liste (udtræk fra database).

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Hvis jeg køre php-filen så er resultatet "no records found" hvilket passer meget godt, da der i skrivende stund, ikke er noget data at returnere !

Problemet er når jeg vil vise det manglende resultat på brugerens side så får jeg en masse fejl som jeg har svært ved at forstå hvad betyder !

Fejmeddelelserne er:

Warning: include(../includes/include_db.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 9

Warning: include(): Failed opening '../includes/include_db.php' for inclusion (include_path='.;C:\xampp\php\PEAR') in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 9

Notice: Undefined variable: objcon in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 14

Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 14

Er det nogle som kan fortælle mig hvad de betyder ?




2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Warning: include(../includes/include_db.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 9

Warning: include(): Failed opening '../includes/include_db.php' for inclusion (include_path='.;C:\xampp\php\PEAR') in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 9

som fejlen siger din parth til include_db.php og include_db.php passer ikke



Notice: Undefined variable: objcon in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 14

Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 14

formindelig afledte fejl af forkert parth




Warning: include(../includes/include_db.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 9

Warning: include(): Failed opening '../includes/include_db.php' for inclusion (include_path='.;C:\xampp\php\PEAR') in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 9

som fejlen siger din parth til include_db.php og include_db.php passer ikke



Notice: Undefined variable: objcon in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 14

Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in C:\xampp\htdocs\tv2_projekt\code\code_retrieve_user_equipment.php on line 14

formindelig afledte fejl af forkert parth




Hej

Tak for hjælpen - jeg kiggede lige en ekstra gang på min path og den var naturligvis ikke rigtig (præcis nok), så nu ser det ud til at spille igen :)



t