GRUB Themes - Tekst ændringer

Tags:    linux grub

Hej Udviklere,

Jeg har kastet mig ud i at lave mit eget GRUB2 tema, og det går ganske godt, dog kunne jeg godt tænke mig at ændre standard teksten "The highligted enrty will be executed automatically in Ns." - Det kan ikke gøres i selve konfigurations filen for temaet så vidt jeg har læst mig til. Er der nogen der har erfaring med dette, og eventuelt kan give et lille tip, til hvordan dette kunne gøres.

Jeg tænker at jeg der må være en fil, hvor man kan ændre i teksten, og alternativet må være at ændre noget i kildekoden, men ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an, da jeg ikke vil komme til at ødelægge min bootloader..

Her er et billede af teksten jeg godt vil have ændret, den er i toppen af skærmen (lidt uklar): http://anvo.dk/grub.JPG

Håber der er nogen der kan hjælpe!



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv at tag et kig her: text, displayed on the progress bar



Tak for svaret, men der har jeg desværre allerede kigget, og der er kun de 3 standard tekster, jeg vil godt kunne lave min helt egen tekst!

EDIT:

Har fundet en løsning som jeg vil bruge indtil jeg finder ud af hvordan man gør det rigtigt, jeg har lavet 2 progress barer, hvor den ene viser den tekst jeg vil have skrevet og den anden viser tiden der er tilbage, så kan min tekst være som jeg ønsker:

Fold kodeboks ind/udKode 




Indlæg senest redigeret d. 01.10.2014 23:02 af Bruger #8884
t