bootstrap grid problem

Tags:    bootstrap3 gridview

Hej

Jeg har et problem med bootstrap grid og placeringer som driller en del, der må da være en smart måde at gøre det på.

Pt. ser mine grids sådan her ud

Link


Det giver en del rod men kan det ikke lade sig gøre at få dem til at se sådan her ud, jeg har desværre ikke mulighed for at bruge row taget ellers vil det jo være oplagt.

Link



5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg syntes ikke du svarede på jens's spørgsmål, hvad er årsagen til du ikke kan bruge row ??

http://getbootstrap.com/examples/grid/

det er jo oplagt at lave det med row som du selv er inde på
Fold kodeboks ind/udKode 

det kunne være noget af dit eget CSS der laver problemet.
brug bootstrap classer så meget som muligt, og tilføj da til sidst dit eget css

Det var også mere hvis der var en smart løsning til bootstrap, så ikke skulle ud og til at rette det i CSSen

uden at kende din code er det svært at svare på.





Hej Jesper

Har du mulighed for at dele noget kode?

Måske nogen så kan se, hvordan det kan laves, så man kan komme til at bruge row klassen, da den jo vil løse dit problem.

Mvh. Jens



sørg for dine elementer er lige høje ... så vil det flow fint. Det er ikke et bootstrap grid problem. Det er float og clearing i CSS og HTML generelt, som gør du får det problem.



sørg for dine elementer er lige høje ... så vil det flow fint. Det er ikke et bootstrap grid problem. Det er float og clearing i CSS og HTML generelt, som gør du får det problem.


Det var også mere hvis der var en smart løsning til bootstrap, så ikke skulle ud og til at rette det i CSSen :)



jeg syntes ikke du svarede på jens's spørgsmål, hvad er årsagen til du ikke kan bruge row ??

http://getbootstrap.com/examples/grid/

det er jo oplagt at lave det med row som du selv er inde på
Fold kodeboks ind/udKode 

det kunne være noget af dit eget CSS der laver problemet.
brug bootstrap classer så meget som muligt, og tilføj da til sidst dit eget css

Det var også mere hvis der var en smart løsning til bootstrap, så ikke skulle ud og til at rette det i CSSen

uden at kende din code er det svært at svare på.



Det er ikke til at bruge row når jeg ikke kender antallet af celler der bliver generet og det er ikke alle der bliver brugt.



Indlæg senest redigeret d. 11.12.2014 00:50 af Bruger #879
t