Programmør

Tags:    programmering html webprogrammering partner penge

Hej ungiværk
Mig og min ven er ved at få etableret en hjemmeside, som har til formål at finde fester nær dig. Hjemmesiden giver dig et samlet overblik over alle fester og barer, som man kan sortere efter popularitet, bedømmelse og størrelse. Vores hovedfunktion er at man skal kunne indtaste sin adresse, lidt ligesom "Hungry" hvor fester nær dig så kommer frem. Hjemmesiden gør det muligt for forbrugeren at finde fester nær en, og i området hvor man søger. Fester og barer der opretter en fest på vores side, får mulighed for at reklamere for deres side.
Vi har oprettet et domæne, kravspecifikation og detaljeret beskrivelse af denne ide. oprettelse af virksomhed og firma er intet problem, da vi dagligt arbejder med dette.
Vi har haft en programmør arbejdende på denne hjemmesiden, han viste sig dog ikke at være mand for denne opgave, da han prøvede at bedrage os, som er ærgerligt, da det virkede som vi havde etableret et godt samarbejde.
kravene er han/hun skal være let tilgængelig at få kontakt med, Vi kommer fra køge området, personligt møde og andet vil da være en fordel.
Vi søger derfor en programmør som har tiden og modet, til at programmere denne side.
Vi står for finansiering, markedsføring, adminstation og andet, som er noget vi til dagligt har om, da vi begge går på hhx
Vi har søgt rundt, som har resulteret i at vi ikke har fundet noget som dette. Der er noget der ligger op ad dette. Der er fx noget i New York. Det ligger lidt op ad Heaps, dog er grundlaget for vores ide ikke det samme som Heaps.
Tak for jeres tid



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hilken form for finansiering tænkes der på?
Bliver jeg betalt pr time eller er det fast pris?
Har i noget bagvedliggende system eller skal der kodes et helt system til at klare denne opgave?
Skal jeg selv kunne designe eller har i allerede et design.

"Vi står for finansiering, markedsføring, adminstation og andet, som er noget vi til dagligt har om, da vi begge går på hhx". - Hvad er andet?

På mig lyder det mest af alt som en indskydelse fordi man tror man kan lave et bedre produkt selv. Jeg siger ikke at i ikke kan det, har i den rette ide til hvordan det skal fungere, så kan det jo sikkert nok lykkedes.

Den tidligere programmør prøvede simpelthen at bedrage jer, på hvilken måde? Ved at bede om penge?

Jeg sidder tilbage med mange ubesvarede spørgsmål, som skriger til himlen om at jeg ikke skal byde ind på denne opgave.

Hvis du læser teksten igen, ville du så være solgt?
Her tænker jeg på at i siger i har med markedsføring at gøre til dagligt, så skal i virkelig ligge jer i selen. I skal jo sælge mig ideen og få printet ind i hovedet på mig at jeg simpelthen ikke kan leve uden at være med på lige netop dette projekt.



andet er alt det der indgår i at styre en vel etablerende virksomhed
Nej han opgav bare på vejen efter vi havde givet ham penge, som er ærgerligt



Indlæg senest redigeret d. 22.01.2015 09:06 af Bruger #20992
t