Programmør

Tags:    job programmer programmering penge webprogrammering

Hey jeg går på hhx innovations linjen og har en masse ideer, som kunne være fedt hvis jeg kunne få bedømt, samt få en til at programmere dem. Ideerne er beregnet til hjemmesider samt apps.
God betaling vil være der, skriv endelig hvis det er
skriv hvis i har skype eller andet



7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er en hjemmeside der er baseret på at finde fester i Danmark. Som er en side der snart er oppe



Hvad går disse idéer ud på?



app der fortæller dig hvor vidt det tøj du har planlagt er det rigtige. du smider 2-5 billeder op af de forskellige outfit, du havde tænkt dig at påklæde dig med. Hvor andre brugere efterfølgende kan give sin mening, om hvilket outfit du skal have på, som de gør ved at like det valgte billede. dette skal gøre det nemmere for den ubeslutsomme bruger, at vælge det rette out. dette kan også bruges hvis man skal købe tøj, ur eller andet assorcies.

et helt nyt forum for iværksætter, det skal være meget lignende facebook gruppen ungiværk. Man skal oprette en profil, hvor man så herefter får et forum lidt ligesom facebook. Siden skal være sikker, det skal ikke kunne være muligt at stjæle andres ideer, der skal forekomme en straf hvis en stjæler en ide. Der skal være tilgængelige programmøre, som kan hjælpe iværker uden forstand på it med deres ideer. Det skal være nemt og troværdigt at få fat på den rigtige programmør. det skal være muligt at trykke like, og dislike, så man kan vurdere hvor mange der syntes om ideen og ikke syntes om ideen, det skal ikke være ligesom facebook likes som man kun giver sine venner, det skal være noget seriøst. der skal være en kort forklaring på alle ideerne ved hvert opslag

der kommer en masse firkanter op på din skærm som man skal trykke på, de forsvinder efter 4 sekunder, jo flere du har trykket på desto flere kommer derop. i level 4 kommer der 4 på samme tid og so on. Der laves et nyt level, der er der triangler, trekanter og cirkler indplaceret, hvor man skal trykke på dem hurtigt. hvis man trykker på en cirkel kommer der cirkel op i venstre side, din point side, så må du kun trykke på cirkler indtil du er i level 10. Du bliver stresset efterhånden da flere ukendte figure kommer op på din skærm og tiden flyver afsted. figurerne flyver ind fra venstre, højre og i midten. farverne på figurerne samt baggrundene ændre sig, når du når levels.

bare hurtigt 3 uddrag fra ideerne




Uddyb god betaling? d:
2/3 af de idéer der, er relativt store projekter (:





Hej Jesper

Det med tøjet er der allerede en løsning på. Det er en app hvor du kan spørge om alt, inklusiv dit tøj - den hedder Thumb. Der kan du spørge om stort set alt med billeder og så kan folk sige thumbs up/down eller ikke svare (midtimellem) og så får folk +/- på hvor mange der kunne li eller ikke li det, og folk kan skrive kommentarer til hvorfor de har givet dig op og ned. Der er allerede folk der bruger det til at se hvad tøj de skal have på.

Forum for iværksættere
Hvordan sikrer du dig at andre ikke stjæler din ide?

Figurer på skærmen
Er det sjovt at bare skulle trykke på de figurer der kommer op på skærmen?

Hvordan vil du betale for at det bliver lavet?



Flappy bird var set sjovt? Nah... Blev man afhængig? JA- blev det populært? JA.
Det skal laves som et spil man spiller når man skal slå noget tid ihjel. Jo simplere og desto større afhængighedsfaktor der er i et spil, desto mere spiller forbrugeren det. Det deler lidt det samme koncept som Fruit slasher, hvor man skulle skære frugt ud, det blev vældig populært det spil. Her kommer der bare figure på skærmen som man skal trykke på, hvor jo højere man kommer op jo flere figure kommer derop, har en langt større beskrivelse af dette, som jeg hjertens gerne vil give, vil dog først lære den pågældende person at kende inden videre informationer gives til kende.

Tak for svaret vedrørende tøjet, det anede jeg faktisk ikke!

Jeg vil gøre det til et brand, der gør at folk ved at det kun pågælder iværksættere, der har brug for hjælp til deres ideer, af programmøre eller andre. Til dette formål findes der www.udvikleren.dk www.amino.dk og en gruppe for Facebook syntes dog bare ikke det tager udgangspunkt nok i iværksætteren, der bliver ikke skabt nok interesse for den enkeltes ide, som er skidt. Man skal ikke kunne have en facebook bruger for at benytte sig af denne side, det ksal intet have at gøre med facebook, da man i forvejen gør nok brug af dette sociale medie.


betalingen vil løbe over 3 rates.
1 rate 25 % til at starte med
2 rate 50 % programmøren er noget over halvvejs
3 rate 25 % det gældende projekt er færdigt

Beløbet er svært at nævne nu da det kan ligge fra alt mellem 10000-15000
er ved at få en hjemmeside op, som jeg forventer at tjene gode penge på, der gør at mit budget bliver forhøjet.

håber dette svare på spørgsmålene




Indlæg senest redigeret d. 14.02.2015 12:36 af Bruger #20992
"Beløbet er svært at nævne nu da det kan ligge fra alt mellem 10000-15000
er ved at få en hjemmeside op, som jeg forventer at tjene gode penge på, der gør at mit budget bliver forhøjet." Og hvilket project snakker vi så om?



t