Hovedmenu JScript Fejl

Tags:    html css jquery javascript

Kære udviklere,

Jeg sidder pt. med et hemmeligt projekt hvor jeg har lavet en lidt mærkelig fejl. En reference kunne være; I kender sikkert alle sammen det at man går ind på et website, scroller ned på siden, og så følger menuen med hvis man er scrollet over et x-antal pixel. Se, det har jeg sådan set lavet. Mit problem ligger i at jeg gerne vil skjule den menu indtil man klikker på en knap.

dette link har jeg uploadet 3 billeder som viser hvad jeg har lavet indtil videre.

Problem: Når jeg scroller ned på siden, klikker på knappen der skal vise menuen, og klikker på den igen for at lukke menuen og derefter scroller op på siden - så bliver min header-menu (den på billede 1) skjult.

Html
Fold kodeboks ind/udHTML kode 


JScript
Fold kodeboks ind/udJScript kode 


Jeg har ikke lagt sitet op endnu, da det kører på localhost. Jeg håber at I kan forstå meningen med hvad jeg vil frem til, og hvad min fejl er.

Hvis ikke - så spørg løs. Jeg skal nok lave flere billeder :-)



Indlæg senest redigeret d. 30.01.2015 12:40 af Bruger #16025
2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
I stedet for display:none, display:block på menuen, når du trykker knappen. Så hav den evt. placeret udenfor viewporten.



Fold kodeboks ind/udJScript kode 


F.eks. sådan? Eller hvordan mener du?


UPDATE 30/01/2015 14:28
Jeg har løst mit problem. Dog er der stadig en lille detalje der skal ordnes, men ellers virker det perfekt nu :-)

Fold kodeboks ind/udJScript kode 




Indlæg senest redigeret d. 30.01.2015 14:29 af Bruger #16025
t