hjælp. Søger en programmør

Tags:    app

Hejsa

Jeg har en ide til en app som jeg meget gerne vil lave. Jeg er desværre ikke så skarp til programmering og efter et par uger har jeg måtte sande at jeg nok hellere må prøve at få en til at hjælpe mig. AKA lave den for mig.

OBS. Jeg har faktisk ingen forstand på hvordan det hele virker, men er kommet frem til følgende:

HTML, css og JS. Helst uden større MVC frameworks, bare plain javascript med jquery på. Appen skal være responsiv via css media queries så den flexer til både iphone og android. Den skal pakkes med phonegap build servicen.


Appen skal kun bestå af 3 sider. Den skal have en målefunktion og en påmindelsesfunktion. Har fået afvide at det er noget man kan lave på under 1 uge:)

Jeg har lavet et dokument hvor jeg beskriver hvad hver side skal indeholde . Ifht design, kan jeg også tegne noget, men ved ikke helt hvordan den som ender med at hjælpe mig, helst vil have det.

PS. jeg regner ikke med at tjene penge på den, så håber måske der er en derude som ikke har behov for en stor løn? her lader jeg mig også gerne vejllede, da man så evt kunne dele eller noget?

Er spændt på at høre fra jer :)



1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa Anne.

Her kan du få gratis hjælp fra en masse folk der hellere end gerne vil hjælpe dig til at blive bedre til programmering.

Det kræver dog at du fortæller lidt om hvor langt du er nået, hvor du er gået i stå osv.

Du behøver ikke give din ide væk eller vise hele koden, men kom gerne med små afgrændsede problemer - og du vil sandsynligvis få hurtig hjælp til at komme videre, mens du lærer alt det du ikke kan lige nu.

Lyder det ikke som win-win? :)



t