Forum for udviklere med kompetence i mobile app's

Tags:    apps

Hej alle,

Jeg søger jeres ekspertise, idet jeg selv har begrænset viden om det følgende.

Jeg søger det rette forum/netværk, hvor jeg kan komme i kontakt personer, som har stor indsigt, kompetence og interesse inden for udvikling af mobile app's.
Særligt studerende på DIKU eller lign., som gennemgår uddannelse, og som har ekstraordinært talent og begavelse vil jeg gerne i dialog med.

Jeg antager macforum.dk kan være et blandt flere. Om nogen kan nævne nogle relevante steder som jeg kan tilgå, da vil jeg prisværdige dette.

Venlig hilsen
Nichlaes Engelbreth



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Præcisering af indlæg:

Jeg er - med en partner - i færd med at etablere et start-up, som vil være
centreret omkring en mobil applikation. Vi gransker pt. potentiale og er
ligeledes i færd med scoping af projekt. Vi ser et behov for en teknisk
ressource, som kan bidrage i programmeringsøjemed.

Vi overvejer adskillige muligheder. Første skridt vil imidlertid være en prototype af omtalte applikation.

Min partner og jeg har begge kommerciel baggrund, og er beskæftiget i henholdsvis Telco og Shipping, hvor vi har stor succes.

Skåret ind til benet søger vi et geni, som har ekstraordinære kompetencer indenfor programmering af app's. Den ideelle profil besidder 2 egenskaber:

- Outstandingskills ifm. programmering
- Ekseptionelt drive og går med iværksætterdrømme

Personener under uddannelse, som kan se værdi i at vi lægger dele af vores
udviklingsmidler hans/hendes lomme, som alternativ til eksterne. Hertil at få
en fair share af noget, som kan blive en succes, såfremt det eksekveres
korrekt.

Vi er grundlæggende interesseret i at lave en fornuftig aftale med en person, som vil kombinere sine iværksætterdrømme med en studieindtægt og yderligere potentiale.

Vi tror på, at der findes folk derude, som er genier, omend de ej er
færdigtuddannede, ej heller har erfaring. Det er disse vi har til hensigt at
komme i dialog med.

Såfremt du som bruger kender én, som du vil pitche denne mulighed for eller kan du se dig selv i dette, så giv gerne lyd.

Omkringprojektet og idégrundlag
Hvorvidt du eller en anden vil købe helhjertet ind på den, det vil vi lade op til jer. Idéen har berettigelse, er unik, simpel og skallérbar idet den indfrier generiske behov globalt set. Der lægger endvidere en fornuftig forretningsmodel bag, som vil sikre indtjening.



Sjovt som folk altid antager at studerende gerne vil arbejde gratis :)



Hej Dan,

Måske endnu mere tankevækkende og tillige komisk, at personer som dig ikke forholder sig til det skrevne, for derefter - fuldstændig ureflekteret - at fremsætte en nonchalant kommentar, som i bund og grund synliggør egne mangler ;)

Som jeg tydeligt anfører vil vi betale for denne person for sit job. Det kræver blot at man læser, men ellers ikke videre begavelse.

Om du kan bringe noget fornuftigt til bordet, er du velkommen, alternativt venligst afstå fra denne debat.

Pft.

Nichlaes Engelbreth



Indlæg senest redigeret d. 01.04.2015 12:32 af Bruger #21147
Så jobbet indebærer en fast månedsløn?



Det er ikke "set in stone". Men afgjort, det kan meget vel være en mulighed. Det kunne også være et fixed fee for et givent scope. Vi finder en god løsning med den person, som er den rette for os.



Indlæg senest redigeret d. 01.04.2015 12:29 af Bruger #21147
Hvis det er tilfældet, så trækker jeg gerne min første kommentar tilbage :)



t