Hjælp med høretelefoner

Tags:    windows

Jeg ved godt, at dette forum ekslusivt er til programmering osv., men jeg ved virkelig ikke hvor jeg ellers skulle poste. Jeg kender ikke mange danske forums da jeg normalt ikke bruger danske sider.

Jeg har for et par dage siden ved et uheld ødelagt mine høretelefoner. Jeg havde sat den der lange pind af guld (Headphone jack?) ind i PC'en og så da jeg skulle rejse mig fik jeg viklet min fod ind i den lange ledning og fik revet den af. Nu sidder den inde i computeren. Det er heldigvis kun denne pind der er ødelagt, så jeg tænker vel at det muligvis kan erstattes på en eller anden måde, men er ikke helt sikker. Det er derfor jeg har lavet denne tråd, for at høre om det er muligt.



Bonus spørgsmål: Siden den der pind sidder fast inde i min computer, så kan jeg heller ikke bruge lyden mere på min computer da den tror, at der er høretelefoner i, hvilket der jo ikke er. Vil det koste meget at få den ud hvis jeg tager den til reparation?

Tak på forhånd for alle svar.



Indlæg senest redigeret d. 16.05.2015 09:32 af Bruger #21179
3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Altså jeg er ikke 100% sikker på hvad du mener med pind, men typisk er der vel en "pind" til lyden og en pind til mikrofonen. Det lyder til at det er den til lyden du har knækket, og så skal du jo nok ud og have et par nye høretelefoner.

Jeg tror dog ikke det vil koste dig det store at få taget den der er knækket inde i din computer ud. Det burde kunne gøres hurtigt. Jeg ville dog være mere bange for at der er blevet ødelagt noget inde i computeren, da der alligevel skal meget til at knække de her "pind".

Mit råd ville være at tage computeren med ned til en reperatør og høre hvad det koster - eller blot ringe der ned. Du skal se, det er nok ikke mere en 3-400 kr. :-)



Du kan vel åbne computeren og tage "pinden ud", det kan blive lidt svært, men ikke helt umuligt.

Ellers gør som Jakob skriver, ring til en butik hvor de reparerer computere og hør hvad de tager for det.



@Jakob: Min høretelefon havde kun én pind der så sådan her ud. Det, der gik i stykker, var kun guldpinden og ikke det sorte, derfor tænkte jeg at den måske stadig kunne reddes!

@Alexander: Tjo, det kunne jeg jo eventuelt gøre, men jeg er ikke specielt god til det med at rode rundt inde i PC'er, så jeg vil næsten hellere have en anden til at gøre det for mig, så jeg ikke ødelægger mere end jeg allerede har gjort.



Indlæg senest redigeret d. 17.05.2015 20:28 af Bruger #21179
t