Iværksætter søger en fast seriøs programmør

Tags:    wordpress databaser

Hej alle

Som tidligere iværksætter har jeg købt mig til flere hjemmesider igennem diverse webbureauer. Dette har jeg langt fra været tilfreds med. Derfor tænker jeg det ville være nemmere at finde og hyrer en dygtig programmør freelance. Det jeg søger i en programmør er følgende :

• Stabil, seriøs, proffesionel.
• Har styr på wordpress, kan lave/tilknytte en database til sitet.
• Kan ses, drikke en kop kaffe,tale/mødes når det kræves, bor selv i KBH.
• HOLDER hvad han/hun lover.

Det du får fra mig er :

• Penge til tiden.
• Alt design, har skitser på hvordan jeg vil ha det.
• Flere opgaver løbende fra mig.
• Adgang til flere opgaver for andre i mit netværk.

Sitet kort :
• Skal designes som en Webshop, uden at være det. Man skal kune købe ydelser, ikke detail produkter.
• Skal til-knyttes en database til forespørgsler som kommer ind. Ønsker en database hvor der kan arbejdes fra, således man har styr på forespørgsler.
• Tillknyttes link til betalinger. Link sendes til kunde, hvorefter de betaler med DK kort igennem linket.
• Dansk/engelsk funktion ( sproget )
• Diverse

Har det interesse ?

Venligst
Daniel











4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Daniel,

Jeg har sendt en privat besked til dig :)

Med venlig hilsen,
Kevin



Jeg er ikke interesseret, men vil gerne kreditere dig for et fint indlæg med så konkret beskrivelse som muligt af hvad der skal laves. Sådan skulle alle "jeg søger en udvikler..." opslag på udvikleren laves :-)



Hej Daniel,

Hvis du vil have flere relevante henveneldelser, så prøv evt. at lave et opslag på Amino freelance også eller måske under "jobs" på newz.dk - jeg har selv brugt begge steder mange gange til at finde blandt andet skribenter og udviklere, og det fungerer rigtig godt.

Jeg håber du finder den perfekte person.

Mvh.



Jeg ville også taget fat i amino freelance hvis jeg var dig.



t