Frivillig programmør til online privacy projekt

Tags:    frivillig web-udvikling webdesign kodedesign

Hej

Jeg håber det er o.k. jeg poster indlægget her ellers må en moderator lige PM mig så sørger jeg for at tilpasse det, tak.

Vi er en gruppe mennesker der ønsker at være en 'del af løsningen' i forhold til privatslivsfred online og søger derfor flere frivillig udvikler-hænder. Du kan læse mere om projektet på http://genesis-project.eu . Hvis det lyder som noget for dig vil vi gerne høre fra dig.

Ift. udviklingskompetencer er det både front og back-end udvikler vi søger. Vi er allerede en små otte personer så det handler mere om du frisk på at smide nogle frivillig timer efter det og brænder for online privacy



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa.

Hvad er der i det som der ikke allerede er fuldt fungerende i f.eks. telegram?



Godt spørgsmål.

Telgram er så vidt mig bekendt alene en chat/instant messenger applikation. Det vi arbejder på i Genesis projektet er at skabe en åben app platform, hvor sikkerhed og retten til egen private data er byggesten i løsningen. App-udvikler skal fremadrettet kun tænke på at lave gode apps og ikke tage højde for alle sikkerhedsforanstaltninger.



Telegram er krypteret chat/IM/FileTransfer osv.

I har i jeres oplæg på jeres eu side nævnt nogle flere ting som mig bekendt ikke er Telegram ... derfor spurgte jeg, men ... ja .. :)



t