Sælge PHP application

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej jeg har tænkt mig at udvikle en PHP side hvor man skal kunne gå ind også finde den mobil man har standen udfra standen få en pris og sende en ordre noget i stil med den her side www.phonetrade.dk og den her side www.brugteiphones.dk begge sider har en underside hvor man kan sælge sin mobil.

Da jeg skal bruge sådan en side til mit private erhverv, har selv lidt erfaring med PHP CSS HTML, ..

Hvad skal der til for jeg kan udvikle noget som dette. Nogen som evt. har lidt til en opgave samtidig hvor man lærer noget jeg vil smide 1000 Kroner til den der en der frisk på at sådan en opgave. går udfra det kan klares på 2 ugers tid? måske?.

Håber der kommer noget brugbart på forhånd tak :=)






Indlæg senest redigeret d. 21.08.2015 13:27 af Bruger #21230
14 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Bootstrap 2.3.2? Hvorfor ikke Bootstrap 3 ?

det var det første link der dukkede op !! da jeg søgte på https://www.google.com/search?q=twitter+bootstrap

men læssser man lidt ned af siden står der
ref http://getbootstrap.com/2.3.2/

Heads up! These docs are for v2.3.2, which is no longer officially supported. Check out the latest version of Bootstrap!

dvs. henvisning til nyeste.
ellers kan man starte med at læse http://getbootstrap.com/getting-started/




Tror i det er muligt at at lave en kombination af noget bootstrap samt php det jo jeg skal jo selv bestemme hvilken ting jeg vil købe?




Tror i det er muligt at at lave en kombination af noget bootstrap samt php

JA, det gør vi andre




Hejsa nu kommer jeg lige med nye ting i min sag jeg håber i vil hjælpe mig med.

Jeg har lavet et billed hvor jeg fortæller lidt om hvad jeg tænker jeg vil programmerer - men nu er mit problem bare at jeg ikke er så skarp til programmering men jeg forstår da godt lidt hvordan det kan hænge sammen..

Jeg har lavet dette billed her www.balkanbarakuda.dk/1234.png som i skal se..

Men et glimrende exampel er jo www.phonetrade.dk > under sælg det jo præcis noget lignende jeg gerne vil lave.


Nu kommer det vigtigste som jeg gerne vil havde hjælp til og det er:


Hvis jer som har virklighed forstand på dette JAVASCRIPT PHP eller hvordan i ser det programmeret, at i så fortæller mig hvordan det bedst og lettest bliver lavet


Det kunne feks. være at i fortæller mig (Først starter du med at lave en javascript slider hvor du så får sat billedet ind som du gerne vil havde man skal kunne trykkke på og vælge enheder osv. og der skal du så lave en (datagemmer) som husker de billeder med forskellige data som så husker præcis det hele i slutningen hvor det hele blive kastet over i en formular som bliver sendt til din email


Jeg ved ikke om i kan forstår hvad jeg mener, men jeg vil gerne havde jer til at specificere helt præcist hvilken sprog og funktioner jeg skal bruge til den her "Lille" opgave fordi jeg har allerede selv en lille opfattelse af hvordan jeg gerne vil havde det lavet men mangler præcis information fordi når jeg søger på nettet kommer der tusind ting frem .. Jeg vil ikke lave det i noget framework jeg vil bare havde det til at køre også kan jeg eventuelt på et senere tidspunkt tilføje det til et framework hvis jeg får brug for det. Det vigtiste er alt er bare at jeg får lavet det her lille" system eller hvad man skal kalde det får .. PÅ FORHÅND MANGE TAK JEG HÅBER AT I KAN HJÆLPE MIG :):bounce::D:O



<< < 12 > >>
t