Brok dig dog noget mere!

Tags:    diverse

Hej Udviklere!

Jeg har lavet denne side: http://www.ebrok.dk/
Tag et kig, og brok jer lidt over noget (evt. den) derinde...

Hvad synes I? Designet? Funktioner? Kom gerne med forslag til flere funktioner - jeg har nogle i hovedet, men vil gerne have mere inspiration... 150 UP til deling - kan evt. hæves, hvis der kommer meget godt ;)

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



8 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Udviklere!

Jeg har lavet denne side: http://www.ebrok.dk/
Tag et kig, og brok jer lidt over noget (evt. den) derinde...

Hvad synes I? Designet? Funktioner? Kom gerne med forslag til flere funktioner - jeg har nogle i hovedet, men vil gerne have mere inspiration... 150 UP til deling - kan evt. hæves, hvis der kommer meget godt ;)

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk

Måske kunne du fyrre noget javascript ind i de smileys så du bare kan trykke på den for at indsætte den...

Hvis du ikke er logget ind og trykker på det link der hedder " tryk her for at oprette en ny tråd i dette forum" og så logger ind i højre side når man får den der "du er ikke logget ind fejl" og derefter trykker på linket for at skrive en tråd, ja så bliver "Forum, indlægget skal oprettes i:" nulstillet, det er jo lidt surt :(

ellers kan jeg ikke rigtigt brokke mig
-
WWW: http://neuros.h4f.dk
email: neuroman@ebvum.dk



Det har jeg også overvejet - men mon folk gider det - for det er jo ikke rigtigt muligt at lave et point system derinde. Men jeg overvejer det med artikler om dårlige oplevelser - og samtidig også et sted, hvor man på en måde kan rate firmaer :D

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk


Lyder som en rigtig god idé det der med at rate firmaer :)
Kunne man ikke godt lave et point system? Man kunne jo tage den rating man i gennemsnittet får for sine brok, og lægge det tal til antallet af broks eller noget i den retning. Kunne da værer sjovt, så kunne man kårer månedens "flamer". Folk kunne også skrive artikler om andet end dårlige oplevelser, fx. hvordan man bedst kan svine et firma til når man ringer ind og fortæller dem, med en masse banneord, hvor tildfreds man er med dem :)

##################################
#There are only 10 types of people in the world: #
#Those who understand binary ant those who don't#
##################################

# JeZper #



[Redigeret d. 27/06-03 14:04:23 af Jesper Mikkelsen]



sej side - der er dog en ting, jeg bryder mig ikke om rammen på checkboxen "Log automatisk ind?".

adam

Køb en zebra - og kald den plet




Hej Udviklere!

Jeg har lavet denne side: http://www.ebrok.dk/
Tag et kig, og brok jer lidt over noget (evt. den) derinde...

Hvad synes I? Designet? Funktioner? Kom gerne med forslag til flere funktioner - jeg har nogle i hovedet, men vil gerne have mere inspiration... 150 UP til deling - kan evt. hæves, hvis der kommer meget godt ;)

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk


Virkelig sej side :) Har allerede broket mig over to ting.
Håber at der kan komme rigtig gang i den side, kunne sku være overdrevet sjovt.
Måske skulle der laves lidt mere end bare forumne, men jeg hved bare ikke lige hvad. Måske muglighed for at poste hele artikler om noget grumt man har oplevet?

##################################
#There are only 10 types of people in the world: #
#Those who understand binary ant those who don't#
##################################

# JeZper #



[Redigeret d. 27/06-03 11:06:36 af Jesper Mikkelsen]



Det har jeg også overvejet - men mon folk gider det - for det er jo ikke rigtigt muligt at lave et point system derinde. Men jeg overvejer det med artikler om dårlige oplevelser - og samtidig også et sted, hvor man på en måde kan rate firmaer :D

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



Det med gennemsnitlig rate er jeg i gang med at programmere :)
Det andet med artikler og how-to's lyder som en rigtig god idé!

Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal lave det med at rate firmaer - for så skal jeg måske tilføje dem manuelt, firmaerne, eller så skal man på en måde lave sådan, at den tjekker, om et firma allerede eksisterer - nogle forslag?

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk




Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal lave det med at rate firmaer - for så skal jeg måske tilføje dem manuelt, firmaerne, eller så skal man på en måde lave sådan, at den tjekker, om et firma allerede eksisterer - nogle forslag?

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk


Det er jo så et ret godt spørgsmål. Jeg ville nok gøre det sådanne: Når man rater et firma vælger man et på en liste, og hvis det ikke er der skriver man firmaets navn i en box. Navnet sendes så til dig (evt. co-adm hvis du har det) og så skal du først godkende det.
##################################
#There are only 10 types of people in the world: #
#Those who understand binary ant those who don't#
##################################

# JeZper #





Svarer også selv - synes, at 50 UP er passende til hver?

mikl | mikl@mikl.dk | MSN: mikl@mikl.dk



t