update TinyMCE (Skoleprojekt)

Tags:    mysqli

Hej
Jeg sidder med en projekt opgave der skal afleveres på søndag.
Vi skla lave en update fil til TinyMCE... jeg får en fejl på send data... i sql... nogen der kan gennemskue det.
Har søgt hjælp ved mine med studerende, men alle er stået af og jeg giver ikke op før jeg har spurgt eksperterne...
Der er ganske sikkert mange fejl og rod i mine koder, så bør over med mig... jeg er newbie ;)

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near '[4],`overskrift`=[Tester igen],`dato`=[Torsdag den 15. Oktober, 2015],`tekstfelt' at line 1





Indlæg senest redigeret d. 15.10.2015 18:57 af Bruger #21257
5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 19 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Pak gerne koden ind. Og det vigtigste af alt, husk at skrive den fejl du får. Selv om mange er super-dygtige herinde, gider de ikke altid gætte sig frem tid hvad der sker ;-)



hvorfor har du firkant paranteser om din værdi ??
Fold kodeboks ind/udKode 


prøv at fjerne dem og lav dem om til enkelt plinger, det er jo simple variable du arbejder med og ikke assoc array
(utested)
Fold kodeboks ind/udKode 


prøv at echo din sql ud og se om det er det du forvendter, som brian også skriver





Kan du evt. prøve at lave en Echo af din $sql i linje 65 og se indholdet af den. Der er helt sikkert en fejl i din update, men hvis du kan vise hele din sql her så tror jeg at vi (eller måske dig selv) kan se ret nemt hvad der er galt :-)





Tak ;) er redigeret




Indlæg senest redigeret d. 15.10.2015 18:58 af Bruger #21257
TAK af hjertet TAK Ronny... der var den!!!:D




t