Feedback på fitness.dk

Tags:    feedback

Hejsa.

Jeg har købt hjemmesiden http://fitnessfan.dk/ til min hustru. Som i nok kan gætte det handler hjemmesiden som fitness, sundhed, motivation samt selvudvikling. Hjemmesiden er bygget på WP og skal fungere som, en motivationsfaktor for andre samt en mulig indtjeningskilde via affiliate. Jeg vil blive glad hvis i kunne give konstruktivt kritik.

Hvis i synes om siden må i gerne give hjemmesiden en stemme her: affiliatedm.dk

Ud over det, så ønsker jeg jer en god weekend.



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er der virkelig ingen der har nogen kommentar?



Jo, jeg synes det ligner en simpel blog og så er der fyldt med reklamer. Indholdet kan jeg ikke mene så meget om, men resten er simpelt, overskueligt og alt for mange reklamer.



Kikkede lige ind - men det virkede mest som en masse flotte billeder og overskrifter til artikler som ikke var blevet skrevet (endnu?).

Meget dameblads-agtigt, men det er vel også det der er målet med siden tænker jeg.

Indhold er kongen, og der er jo ikke rigtig noget indhold på siden.



Dameblads-agtigt synes jeg er en god beskrivelse.

I forhold til alle de halvt-gennemførte blogs man støder på, så er din hjemmeside langt over niveau :-)



Rigtig flot design - passer virkelig godt til et sådanne projekt. Jeg har dog Adblock på, så det er ikke noget problem for mig at der er reklamer på sitet. Dog ville jeg kunne forestille mig ganske nemt hvor irriterende reklamer ville være på netop dét site, da det er så gennemført og lavet til næsten perfektion - reklamer ødelægger idéen ved det hele. Man tjener alligevel ikke så meget på reklamer, på websites, nu til dags, så det er totalt ligegyldigt at have på.

Men super godt design! Og fed nok idé!



t