Flere artikler om Windows API'et

Tags:    c++ win32 windows gui api

Hej,

Jeg synes Udvikleren trænger til flere artikler om Windows API'et og windowsprogrammering generelt. Jeg har skrevet to, og jeg vil mægtig gerne skrive en tredje, men de to jeg har skrevet har ikke modtaget så meget opmærksomhed; den ene af dem har faktisk kun fået en enkelt kommentar. Det er ikke ment som en bebrejdelse, det er blot en observation jeg har gjort mig, at der måske ikke er så mange på sitet her der interesserer sig for win32 API'et eller at lære at bruge det.

Men hvis I siger I gerne vil have en artikel om emnet vil jeg med glæde skrive en. I så fald ville det være rigtig lækkert, hvis I kunne komme med ønsker og forslag til, hvad artiklen skulle handle om. Eksempelvis om hvordan man laver en simpel lommeregner, en lille ftp-klient, you name it.

Summa summarum, så synes jeg bare, der mangler artikler der handler om Windows API'et :)



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er nok øv at kunne konstatere, men Udvikleren er blevet til noget andet end det har været. Sidens funktioner m.m. udvikles ikke længere og i forum går det meget op i at skaffe (gratis) arbejdskraft til diverse projekter og tilhørende brok over det.

Jeg synes dine artikler er spændende men du bør nok finde et andet sted hvor det får den opmærksomhed det fortjener.



Tak Brian! Det er vist det bedste og mest ærlige svar jeg længe har fået online. :)



t