Søger medudvikler til PHP projekt

Tags:    php mysql riotapi

Som titlen beskriver, så søger jeg en medudvikler, til udvikling af et PHP projekt. Dette er NON-profit, så søger kun folk der er frisk på opgaven for udfordringens skyld, og læredommens skyld!

Jeg har op til flere gange postet spørgsmål herinde i forbindelse med projektet, da jeg hele tiden forsøger på at forstå hvordan jeg skal udvikle sitet. Jeg er kommet frem til at bygge et simpelt MVC, som skal være roden til websitets funktionalitet.

Grunden til at jeg søger en medudvikler er for at få flere idéer til strukturering af websitet, diverse funktionaliteter samt for at have en god lærerig kommunikation med en anden dygtig udvikler.

Og jeg bliver nød til at sige det med det samme - du bliver nød til at være en haj til objekt orienteret programmering i PHP for at kunne hjælpe med det her projekt. Selvom jeg spørger om "gratis arbejdskraft" kan jeg ikke bruge en person der kan mindre end mig selv, i forbindelse med OOP. Og når det er sagt, så er det med den dybeste respekt og intet personligt.

Så hvis du er interesseret, eller vil høre mere om idéen, så henven dig til mig. Gerne lige smid en kommentar om interesse - og så finder vi ud af noget.

|-- KORT OM PROJEKTET --|

League of Legends er et af nutidens største online multiplayer spil. Der findes flere websites derude som er baseret på League of Legends, og der er stor konkurrence om popularitet iblandt disse websites. Derfor er projektet meget åbent for idéer. Den primære idé er at udbygge et website, ligesom de mange andre standard websites såsom LoLSkill.net, LoLKing.net og OP.GG.

På disse websites kan du se statistikker over de forskellige champions (karaktere), statistikker over de enkelte summoners (spillere), aktiv game info for en summoner og meget meget mere.

Min primære idé er at bygge projektet op ud fra disse idéer. Jeg har allerede haft bygget en pæn del én gang, men slettet det igen da funktionaliteten var rigtig dårlig.

For at indhente alle disse forskellige former for data skal man benytte sig af Riot Games's (udviklerne af League of Legends) API. Dette API er programmeret til flere forskellige sprog, heriblandt PHP. Jeg har godt styr på hvordan deres API fungerer, da jeg har arbejdet en pæn del med det efterhånden. Jeg kan sige så meget at man indhenter data med Arrays (JSON format for det meste). Så det er egentlig den nemme del.

Jeg vil ikke komme mere ind på emnet, da der er alt for mange ting til at kunne skrive i denne post - jeg vil dog med glæde forklare mere om projektet hvis du er interesseret i at vide mere.

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

God aften derude!



t