Gratis kursus i Photoshop - feedback

Tags:    photoshop

Her Alle,

Jeg skriver lige for at dele et gratis kursus med jer, som vi netop har lanceret på NemProgrammering.dk

Kurset er om Photoshop, og du kan se det her: Photoshop kursus for begyndere

Kurset består af i alt 22 videoer af 13-20 min. hver, og du vil med serien lære de helt basale ting indenfor Photoshop.

Kurset er som sagt 100% gratis – så tag et kig!

Feedback modtages med kyshånd :-)




Hej Thomas.

Jeg er selv ivrig Photoshop bruger men har ikke lige kigget det igennem Jeg vil foreslå at du får feedback fra en fotoside som f.eks. fotostart.dk og hvad der ellers er. De skal nok give deres helt ærlige mening :-)



Hej Brian,

Tak for dine inputs - jeg vil tage et kig på fotostart.dk :-)



Sådanne gratis kurser siger vi altid ja tak til. Det er et godt sted at starte med de basale ting. Tak for dem.



Hey. Rigtig fed idé! Jeg ville nok også sende den forbi fotostart.dk en tur, eller evt. andre fotosider - det er jo dem der hovedsageligt brugers sådanne programmer. Og må jeg så ikke anbefale at I laver noget lignende for Gimp?



Fine videoer med god og nem forklaring.
Det bedste ved det hele er at videoerne er på dansk. Jeg ved mange eftersøger dette og det er der bare ikke rigtig til at finde.

Fantastisk arbejde.



jeg kan godt lide Photoshop.
tak



Hej Alle,

Tusind tak for alle jeres positive tilbagemeldinger! Vi fortsætter selvfølgelig arbejdet og noget af det næste på programmet bliver nok et kursus om Indesign :-)

Mvh.



t