Scrpitpartner søges

Tags:    css html c# database

Da jeg har udviklet et spil-pengebaseret spillesystem til nettet, søger jeg en fritids scriptpartner.

Jeg har ikke noget krav om hvor du er fra, da vores samarbejde kan foregå over nettet. Jeg har kun et krav om, at vi første gang mødes ansigt til ansigt, hvor en "non-disclosure agreement" underskrives.

De kompetencer jeg leder efter i min kommende partner er:

- at du kan "css", "html" og "C#" - kode

- at du er god til database-styring og opsætning.

Du vil automatisk via spillets script få 50% af al indtægt. Systemet er færdigdesignet og mangler kun at blive scriptet. Jeg står for de udgifter som opstår til spillet.

Mine kompetencer ligger indenfor design, 3D-design, illustrationsdesign, teknisk navigation, storyline, klassisk animation og opsætning af flow.

Jeg forventer ikke at du bruger mere end en time i gennemsnit på at scripte om dagen. Den første scriptopgave skal udføres af ren interesse, ligesom jeg har designet af ren interesse. Når systemet er scriptet og i gang, færdigdesigner jeg de nye spil hertil, her bliver din rolle ligeledes at scripte.

Når systemet kører, forventer jeg, det første stykke tid, en indtægt på mellem 100-1000kr. om måneden. For hvert spilleprodukt der designes og scriptes øges indtægten. Mine forventninger er, at vi indenfor et år, hver især vil få en fast indtægt, på minimum 10.000 kr., udbetalt om måneden. Jo flere timer du lægger i dette projekt, jo hurtigere øges indtægten.

Jeg håber, at du finder ovenstående interessant og jeg glæder mig til at møde min nye samarbejdspartner.

Er du interesseret bedes du, i en privatbesked, beskrive dine kompetencer, lidt om dig selv og hvorfor du vil indgå i samarbejdet.
Har du spørgsmål besvares disse ligeledes i privatbeskeden.

Mvh. Lars Hansen



Indlæg senest redigeret d. 11.02.2016 10:09 af Bruger #21338
t