Ringetoner på mobilen

Tags:    diverse

Hej!

Jeg har prøvet at uploade en midi fil og downloade den via min telefon. Den sagde at ringetonen var hentet og såen, men da jeg så ville afspille den, sagde den at den ikke kunne afspilles. Skal der nogle specielle typer midi-filer til? Min telefon er en Nokia 3510i.

Hilsen Mark



3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hej,

Selvom din mobil godt kan afspille polyfoniske ringetoner, er der nogle begrænsninger. Så vidt jeg husker kan nokia 3510 kun afspille midi-filer der er på maks. 4 spor.

MvH

Stefan Svensson
http://fusket.frac.dk



Hej!

Jeg har prøvet at uploade en midi fil og downloade den via min telefon. Den sagde at ringetonen var hentet og såen, men da jeg så ville afspille den, sagde den at den ikke kunne afspilles. Skal der nogle specielle typer midi-filer til? Min telefon er en Nokia 3510i.

Hilsen Mark

Hej,

Prøv club nokias hjemmeside,

Rode



Mig og min ven har fundet et program til at slette spor... men jeg ville gerne have et program som kan vise tonerne som man så kan lægge ind på en 3310, eller er der en anden måde? F.eks. ligesom når man får ringetoner normalt fra nettet. Har aldrig haft en 3310, så ved ik helt hvorn det fungerer. Men hvis jeg kan få mine midi filer over på en 3310 (jeg kan jo få dem over på en 3510i), så ville det være rart :D kan man evt sende dem fra 3510i til 3310? (hvilket jeg ikke tror, da jeg ikke har fundet en måde at sende ringetoner i 3510i på endnu).

Hilsen Mark



t