Er der nogen der vil være med til at lave et spil?

Tags:    diverse

Er der nogen der vil være med til at lave et spil?
Hej

Jeg har tit haft lyst til at lave et 3D spil, men er aldrig kommet igang - før nu. Jeg vil nu hører om ikke der var andre der kunne tænke sig at være med?? Det er bare et fritids projekt, og med hensyn til penge så er der ingen af dem at hente,i hvert fald i starten :)

Her er nogen idéer som jeg har kradset ned, til et politi spil: http://www.zig-software.dk/cop.htm

Alle tingene på listen kan selvfølgelig ændres osv. det er bare idéer.

Angående mig selv, så kan jeg lave noget grafik i 3D Studio Max, og jer har hjemmside og server plads.

Håber at høre fra jer !!!!

Mvh
Jesper



Er der nogen der vil være med til at lave et spil?


jeps
men hvad øknomien angår skal det være gratis ellers støtte godgørne formål (noget med boøn med kraft



Er der nogen der vil være med til at lave et spil?


jeps
men hvad øknomien angår skal det være gratis ellers støtte godgørne formål (noget med boøn med kraft


Pt. er det bare rent fritids projekt. Det drejer sig simpelt hen bare om at få lavet det, og så tager vi op, når det er færdigt, hvad vi skal gøre med det.

Mvh
Jesper
www.zig-software.dk
jtp@zig-software.dk




men hvad øknomien angår skal det være gratis ellers støtte godgørne formål (noget med boøn med kraft


Men dine forslag med børn eller kræft, var da ikke så tosset en ide. Men den tid den sorg :)
Mvh
Jesper
www.zig-software.dk
jtp@zig-software.dk



Jeg skriver fordi jeg er interesseret i jeres projekt, så lad være med at tage det som en kritik, MEN:

er der nogen af jer der har erfaring med programmering af en 3d engine? er der i det hele taget nogen af jer der har lavet nogle spil, med animation (lige meget om det er 3d eller 2d), lyd og what ever. Det er da nogle nice programmer i har på jeres hjemmeside, men spil er en lille bitte anderledes end jeres ellers rimeligt imponerende regne program (hvad sprog er det skrevet i?? delphi?). Der er rimeligt meget matematik involveret i et 3d spil, jeg blev i hvert fald rimelig overrasket første gang jeg skulle prøve at lave et. Men det er måske også derfor i spørger om der er nogen der vil være med...anyway...nu vil jeg spille LineAge 2



Hvis der er nogen der kan noget med director, kan det sikkert også bruges....

Mvh
Jesper
www.zig-software.dk
jtp@zig-software.dk



Jeg skriver fordi jeg er interesseret i jeres projekt, så lad være med at tage det som en kritik


Det er også mest for ligesom at styrke, evnen til teamwork, programereing og grafik. Hvis det ikke lykkedes, jammen så er det bare ærgeligt, men hvis det gør er det jo fedt!!

Mvh
Jesper
www.zig-software.dk
jtp@zig-software.dk



Er der nogen der vil være med til at lave et spil?
Hej

Jeg har tit haft lyst til at lave et 3D spil, men er aldrig kommet igang - før nu. Jeg vil nu hører om ikke der var andre der kunne tænke sig at være med?? Det er bare et fritids projekt, og med hensyn til penge så er der ingen af dem at hente,i hvert fald i starten :)

Her er nogen idéer som jeg har kradset ned, til et politi spil: http://www.zig-software.dk/cop.htm

Alle tingene på listen kan selvfølgelig ændres osv. det er bare idéer.

Angående mig selv, så kan jeg lave noget grafik i 3D Studio Max, og jer har hjemmside og server plads.

Håber at høre fra jer !!!!

Mvh
Jesper

~Life is to short for windows~


Ey der.. fed quote.. sjovt at min er magen til :) nå men never mind

jeg vil gerne være med. har ikke lavet spil før men leger selv med tanken.. så kan vi jo hjælpes ad om at lære det..

nemmer at komme igang når man er flere! :)

og lasse hvis du har prøvet det før burde du jo give en hånd med :)

har også selv en ide til et spil.

snakkes

Carsten

~Life is to short for windows~


[Redigeret d. 24/09-03 16:56:17 af carsten andersen]



Dem der kunne tænke sig at være med til at give det et forsø, kan kontakte mig på msn: jtp@home2.gvdnet.dk...

Håber at høre fra jer :)

Mvh
Jesper
www.zig-software.dk
jtp@zig-software.dk



er det online over nettet? jeg vil meget gerne være med som en supootter og en der laver grafik vis jeg bare for fat i et godt 3d pogram alså så kan vi fx lave bander og biler og alt slags våben:D



t