Netradio.nu feedback

Tags:    feedback

Hej folkens,

Som et fritidsprojekt er jeg ved at udvikle hjemmesiden http://www.netradio.nu som er en side med massere danske netradio stationer samlet ét sted. Mine mål for hjemmesiden er at den skal være enkel, brugervenlig og hurtig at bruge. Den har kun været online i omkring en uge nu, så regner med der stadig er meget arbejde.

Hvis I har noget feedback er jeg meget interesseret i at høre fra jer, både hvad angår designet, det tekniske, selve indholdet på siden og hvad der ellers måtte være aktuelt.

På forhånd tak.

Mvh.
Thomas Rasmussen



Indlæg senest redigeret d. 02.04.2016 23:01 af Bruger #21363
8 svar postet i denne tråd vises herunder
7 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej rigtigt flot hjemmeside du får samtlige stjerner af mig får design og brugervenlighed. Af ren nysgerrighed, må man så spørger hvordan din hjemmeside er udviklet?. hHvilke teknologier osv.? :)



Indlæg senest redigeret d. 03.04.2016 10:24 af Bruger #21230
Flot side, og nok en jeg nok gerne vil benytte mig af herhjemme :)



Hej rigtigt flot hjemmeside du får samtlige stjerner af mig får design og brugervenlighed. Af ren nysgerrighed, må man så spørger hvordan din hjemmeside er udviklet?. hHvilke teknologier osv.? :)


Mange tak for jeres feedback, det er rart at høre :-)

Den er udviklet i ASP.NET MVC som backend og på frontend delen er der brugt Angular, Bootstrap, jQuery og en masse HTML/CSS3. Er gået efter at gøre den meget responsiv og hurtig at bruge, med så få postbacks som muligt. Kommer nok til at bruge lidt Web API når jeg skal implementere playliste funktion på et tidspunkt.





Indlæg senest redigeret d. 03.04.2016 17:16 af Bruger #21363
En ting der kunne være nice ville være hvis din side benyttede HTTPS. Især i dag hvor du kan få et certifikat gratis er der ikke så meget undskyldning for at lade være (med mindre man benytter en host der ikke tillader lets encrypt):

http://letsencrypt.org/

Ellers er rigtig god side.

EDIT: Ved nærmere eftertanke kan det måske være svært at bruge HTTPS når dine radio streams næppe hentes igennem HTTPS og dermed ender du med at blande HTTP og HTTPS indhold.



Indlæg senest redigeret d. 05.04.2016 12:16 af Bruger #7796
en lille ups'er:
prøv at lave dit browser vindue breddere end 975px, så får din din side vist med 2 kollonner istedet for 5-6 kollonner
under 975px får du den vist i 5 kollonner eller mindre -> OK

men ellers er siden rimelig overskuelig



Super fed side, den vil jeg begynde at bruge på arbejdet :)

Dog en lille ting:
Ville det ikke give mere mening hvis playknappen sad oppe i elementet med lydstyrken?



Kanon lækker hjemmeside.

Dog tror jeg du skal arbejde lidt med din UX del omkring play, hvor du placere de forskellige buttons.



Så er der kommet en ny opdatering:

- Playlister tilføjet for en del af stationerne
- En del nye stationer tilføjet
- Radiokort underside hvor man kan se de forskellige stationers lokation
- Forbedret UI ved både desktop og mobil visning
- Masser af småfejl rettet

Som altid er kommentarer og feedback meget velkommen :-)



Indlæg senest redigeret d. 16.04.2016 20:47 af Bruger #21363
t