Feedback på affiliate site

Tags:    wordpress

Hejsa,

Jeg har udviklet Prestamo.dk, og vil gerne have feedback på designet og funktionaliteten.

Det er et site der viser oversigter lån og kviklån. Det er udviklet i WordPress.



dagens tip (ude i højre side) bør ikke stå og hoppe, det er irriterende at se på, ved godt den stoppe efter man har klikket på den.

siden er meget lang, jeg tror du taber mange brugere ved at have den så lang, du skal også tænke på folk med mobil
man bør nok lave undersider til siden.
"blokkene D E R ned til kvikfinans" kunne godt ligge i en underside
"Find det billigste kviklån!" kunne også være en underside
"Ofte stillede spørgsmål angående Kviklån" kunne også være en underside

tilføjet 13:46
et alternativ til undersiderne kunne være at functionaliteten fra
https://jqueryui.com/accordion/

feks dette
https://da.wordpress.org/plugins/accordions/

men om siden er for tung, må du gøre op med dig selv, nuværende side fylder 3 MB, det bliver hurtigt en dyr fornøjelse hvis man betaler pr MB,



Indlæg senest redigeret d. 06.04.2016 13:46 af Bruger #16075
Hej Anders.

En fin hjemmeside med godt indhold.

Jeg har en del at skrive om hjemmesiden, men før dette sker håber jeg at du kan besvare et enkelt spørgsmål.

Domænet er registreret og købt af Joakim Kruse. På selve hjemmesiden står der også også at ejeren og udvikleren er Joakim Kruse.
Hvordan kommer du ind i billedet ved at skrive at du har udviklet hjemmesiden???

Hav en god dag.
Mvh. Alexander





@Ronny. Tak for feedback, ja, vi har lidt problemer med meget content, som selvfølgelig er gjort af SEO mæssige fordele, men vi vil arbejde på at bruge accordion og lignende lidt mere.

@Alexander. Jeg har kodet hele siden. Er godt klar over der står at ejer og udvikleren er Joakim på om os siden. :)



Ok.

Jamen hjemmesiden er jo ret ligetil og der er ikke så meget at blive forvirret over.

Det jeg vil sige er at du bevæger dig i en meget konkurrence præget marked.
Hvis ikke du har erfaring og den rette SEO viden så bliver det svært.

Desuden er der kommet nogle nye regler ang. lån sider. Kan desværre ikke huske dem på stående fod, men flere af dem jeg kender som har en "lån" hjemmeside som dig har fået problemer med myndighederne. Bare så du er klar over det.

Held og lykke med projektet.



Hvis det var mig, ville jeg fjerne den der hoppende funktion ude til højre.
Herudover, synes jeg at det er møg irriterende at jeg skal "scrolle" så megt for at komme frem til dine lån. Det er besværligt. Lav din låne beregner mindre, den fylder ALT for meget og det taget mere eller mindre fokus fra dine lån.



Jeg synes faktisk siden er meget flot. Den er monsterlang, men som allerede nævnt er det pga. SEO-fordelene. Det virker jo, så hvorfor ikke have det med.

Jeg er dog ikke den store fan af den røde "!" i højre side. Det er noget jeg virkelig lægger mærke til, og det virker faktisk lidt mere skræmmende end brugbart. Jeg ville nok fjerne den helt eller i hvert fald ændre ikonet til "info" ting, som fx en pære. håber det giver mening :)



Hej Anders.

Synes personligt det er en pæn hjemmeside og man ved 100% hvad siden omhandler når man kommer derind.

Jeg har selv lige lavet en hjemmeside med citater
Jeg håber da også i andre vil kigge på min side og skrive hvad i mener der kan gøres bedre derinde.

Mvh.
Nikkie
www.Visdom.dk

Citater|Horoskop |Brugernes Visdom |Kærligheds citater |Citater om livet







siden design okay , dog er pagescore lav og da det jo er noget nu der vurderes hvor siden placeres organiske ville det være en god ide kigge på det .

developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fprestamo.dk%2F&tab=mobile

det trækker nul hos mig i score kun bruge koder herfra og så husk brug iframe koden , desuden kan man ikke se facebook siden så slå det plug in fra .
developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin

hvad også kan trækker meget det er nok folk går ind siden prøver alt muligt siden så er det godt med dette her plug in da.wordpress.org/plugins/wordfence/

da.wordpress.org/plugins/autoptimize/ det bruger jeg også

billeder plug in der findes flere gode vil jeg mene premium.wpmudev.org/blog/10-best-image-optimization-plugins-to-speed-up-your-wordpress-site/

gennemgå din side med dette her tool analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

seo plug in gode da.wordpress.org/plugins/all-in-one-seo-pack/ og da.wordpress.org/plugins/wordpress-seo/






Hej Anders.

Synes personligt det er en pæn hjemmeside og man ved 100% hvad siden omhandler når man kommer derind.

Jeg har selv lige lavet en hjemmeside med citater



Ja, det er jo også en måde at starte en pisse-gammel tråd op igen ved lige at lave reklame for sig selv, i et svar uden reelt indhold. "Flot"!





t