Template til affiliate side

Tags:    affiliate wordpress

Hej Udviklere

Jeg er en ung dreng som er igang med at starte en affiliate side. Jeg er nået så langt at jeg kun mangler at finde et godt template. Jeg leder derfor efter et godt template til min side. Siden skal forbinde kunder med leverandører. Kan i anbefale nogle gode temaer til wordpress?



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Mikkelk

Der findes mange gratis themes som du selv kan arbejde med, har du ikke forstand på css og php så bliver det op af bakken.

Du kan altid se på de mest populære themes på themeforest: http://themeforest.net/popular_item/by_category?category=wordpress

De fleste af dem koster omkring 50$, det er dog penge godt givet ud, da disse themes giver dig en hel del mere end de gratis, de er godt programmet og med nogle få plugins så kan du få en super fed hjemmeside som du kan bruge til at konkurrere med de største.

Held og lykke.



Okay mange tak. Jeg vil kigge på det :)



Benytter du Wordpress? I givet fald, så vil jeg forslå dig at benytte Zerif theme - det er gratis og ganske fint gratis theme.



Hvilket CMS benytter du dig af?

Jeg vil anbefale at kigge blandt (hvis du bruger Wordpress) Wordpress egne templates? Ellers kan det anbefales at søge på Google - hvis du vil bruge lidt penge så prøv at kig på themeforest.

//
Peter



Okay mange tak for hjælpen :D



t