Salgspris af hjemmeside

Tags:    diverse

Hej :D
Jeg har den sidste tid bikset med at få en hjemmeside op (www.elskermad.dk/kontorchef.dk) og nu er der en der har henvendt sig til mig om den er interesseret i at købe den af mig :)

Problemmet er at jeg aldrig før har solgt en hjemmeside, og jeg derfor ikke ved hvad jeg kan tage for den! Derfor vil jeg godt ha du logger ind på siden med brugernavn exp og password exp og kommer tilbage med en vurdering af hvad du regner med den er værd!

MVH
Anders

hellere dø i counter-strike end i virkeligheden!



6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det gælder vel om at få mest muligt for den!? Selvom den måske kun er 1000 kr. hver med en andens øjne, kunne det da være fedt at få 5000 for den. Så start med at spørg hvad personen vil give, og find sælgeren frem i dig, og sig at du har brugt så og så mange timer på at lave den osv. Og at du havde tænkt dig noget i nærheden af 3000.

Så siger han måske 2500, men hvis du var startet på 2000 havde han måske kun ville give 1500.
Det gælder om at "kunden" føler at han har sparet en masse penge, så er alle tilfredse!



[Redigeret d. 09/08-03 11:25:22 af Peter Jensen]



jeg har ikke råd til at købe den, så er den pot ude. men ellers skal du ihvertfald have en snit løn på mindst 100 i timen. det kommer selvfølgelig anpå hvor erfaren du er.

jeg kender et par stykker der er blevet tilbudt 1.000.000 for een hjemmeside, det var så også et originalt koncept, pæn side kunne måske diskusteres angående den ene af siderne.

elllers hvor lang tidsfrist har til at slå til tilbudet?
For ellers kunne du jo prøve den på www.qxl.dk

[Redigeret d. 09/08-03 16:43:40 af Troels]



Jeg synes den ser flot ud, det letteste for dit vedkommende ville da være, at finde en køber mere og så sælger du den til højest bydende.



jeg har fået tilbudt 2000 kr for den selvom jeg ikke engang er færdig med den endnu, men skal gøre den færdig for de 2000 kr, men hvordan skal jeg kunne finde andre interesserede i at købe den?
For jeg har ingen idé om 2000 er for lidt efter hvad den måske er værd...

Hvad ville I give hvis I kunne have lyst til at købe den?



jeg har ikke råd til at købe den, så er den pot ude. men ellers skal du ihvertfald have en snit løn på mindst 100 i timen. det kommer selvfølgelig anpå hvor erfaren du er.

jeg kender et par stykker der er blevet tilbudt 1.000.000 for een hjemmeside, det var så også et originalt koncept, pæn side kunne måske diskusteres angående den ene af siderne.

elllers hvor lang tidsfrist har til at slå til tilbudet?
For ellers kunne du jo prøve den på www.qxl.dk


jeg har ikke skrevet under på noget endnu, så har vist nok til den 29 Aug tror jeg nok...
Men skal man ikke betale penge for at lave en aution på qxl, eller ha sendt noget hjem til sig eller noed?



jo det er vidst op 6 % alt efter hvor mange penge du får ind.



t