Bots - CS - Tutorial

Tags:    diverse

Nogen der kunne finde et forståeligt "How to make Counter-Strike bots" tutorial, Og et " How to make MODS tutorial" Så ville jeg blive MEGET glad!


// CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har ikke så meget forstand på det, men jeg ved så meget som at det ikke er helt nemt at kreere et mod eller bots. Jeg kan ikke se udfra din profil hvad du kan programmere i, men på dine forumindlæg ligner det noget VB. Det er ikke lige et sprog man programmerer mods i, så start med at lære C++, kig så på noget 3D-grafik (OpenGL el.lign.). Når du kan det, kan du gå i gang med at lave et mod eller nogle bots. Jeg tror heller ikke du kan finde nogen nemme tutorials nogen steder, da det ikke er nemt at kode sådan nogen systemer, og det måske er et noget stort emne for en tutorial. Så, jeg må desværre skuffe dig, men det kan jo være at der er nogen der ved mere om det end jeg, som ved noget jeg ikke ved.

*correct me if I'm wrong*


/Andreas Møgelmose

----
Don\\'t take life too serious, you\\'ll never escape it alive anyway.



I know :D Laver tit ting til CS...
Men de programmeres bare i et helt 3. sprog :D



Gav lige migselv point, Da det jo egentlig er et svaert spørsmål. Og ikke let blir besvaret ;)



Well det sværeste er nok at lave nye models. og så skal der kodes en lille smule.
Det meste kan man lære ved at kigge i andre koder i fx. fra andre mods.
har selv haft kigget lidt på at at få lavet et mod.
Blev dog aldrig færdig.


Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --



Well det sværeste er nok at lave nye models. og så skal der kodes en lille smule.
Det meste kan man lære ved at kigge i andre koder i fx. fra andre mods.
har selv haft kigget lidt på at at få lavet et mod.
Blev dog aldrig færdig.
(min mod va til half-life, med andre spil er det tit noget svære da der skal kodes en del vidst.)

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --



Ups kom vidst til at poste to gange?
hmm ingen edit funktion mere?...
Well kig på det jeg postede anden gang.



t