Søger programmør

Tags:    programmering

Hej alle sammen!

Nu har jeg længe gået rundt og spekuleret over en ide, jeg har. Jeg vil gerne udvikle en app. Jeg har ikke rigtig nogen erfaring indenfor udvikling af apps, og synes det virker lidt uoverskueligt, så ville gerne høre, om der muligvis var en herinde, som kunne hjælpe?

Jeg vil helst ikke give alle informationer omkring appen, men følgende beskriver hovedtrækkene:

Det skal ende med at blive en slags økonomi app, men ikke bare med de daglige indkøb osv. nej. Denne app skal holde styr på hvor mange penge der ryger ind og ud på kontoen, men den kommer kun til at omhandle én bestemt ting (som jeg ikke har lyst til at sige med det samme, i frygt for at ideen bliver stjålet), men det bliver som sagt ikke de daglige indkøb.

Appen skal målrettes mod 18+

I første omgang vil jeg målrette den mod det danske marked, men ved markedet også ville være stort i udlandet, så hvis den rigtige programmør melder sig, er jeg med på det store marked også.

Jeg har afsøgt marked en lille smule, og hvad jeg har kunne finde, er der ikke en app magen til på marked (Kan selvfølgelig godt være jeg tager fejl).

Da jeg som sagt ikke en har styr på programmering, søger jeg en app udvikler til IOS platforme, ingen krav til personen, skal bare kunne programmér, og da jeg er studerende for tiden, hænger pengene ikke bare på træerne, så ville naturligvis ikke kunne betale de helt store beløb, derfor søger jeg en programmør, der ville være interesseret i at samarbejde og få en del af indtjeningen, når engang appen kommer på markedet.

Skriv meget gerne en besked til Christian.hansi55@gmail.com, hvis du er interesseret
Tak på forhånd

Venlig hilsen
Christian




t