Findes 21,5 inch, 144hz skærme?

Tags:    computer

Hej alle.

Mine venner og jeg holder ofte LAN og spiller Counter Strike. I en længere periode har de lavet sjov med min skærm fordi den kun er 60hz og ikke 144 som deres. Jeg har i lang tid godt ville opgradere, men har nogle problemer som hindrer mig.

Hjemme på mit værelse har jeg to skærme, som stort set er nødvendigt til mit arbejde. De blev nødt til begge at være 21,5”, fordi mit skrivebord er placeret i et indhak på mit værelse, som gør at jeg ikke har plads til større skærme. Altså jeg har to vægge med 95 cm i mellem dem, hvor min computer og mit skrivebord er i midten. Jeg har ikke plads til at flytte skrivebordet et andet sted hen. Problemet er at jeg ikke kan finde nogle 1080p 144hz skærme under 24”.

Kender i en 21,5” skærm som er 1080p og 144hz? Har prøvet at google en del, men skulle lige være 100%. Vi skal holde LAN næste weekend, så det kunne være fedt hvis jeg kunne få skærmen inden. Og kender i forresten noget takeaway i Kolding?




1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er rimeligt sikker på at det ikke findes. Jeg prøvede også at lede, men der er vist kun over 24" skærme. Du kunne evt. hænge en af skærmene på væggen oven over den anden?



t