Problemer med hosting af hjemmeside

Tags:    hosting

Hej alle sammen. Jeg har fortsat et par problemer med min hjemmeside, dens hastighed er rigtig dårlig og jeg tænker at det kunne have noget at gøre med dens hosting. Er der nogle der kan anbefale en god hostingudbyder eller er der nogen der har en ide om hvad det ellers kunne skyldes at min hjemmmeside er så langsom som den er? Jeg har både forsøgt mig med billedkomprimering og ikke mindst cache lagring, som ofte er de ting der trækker en hjemmeside ned.

På forhånd tak, er sikker på at i har nogle gode input!



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt -3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan vi ikke godt snart få blokeret for nogle alle dem, der ikke har andet formål herinde end at forsøge at skaffe sig dårlige links? Admin?



Kan vi ikke godt snart få blokeret for nogle alle dem, der ikke har andet formål herinde end at forsøge at skaffe sig dårlige links? Admin?


udvikleren er desværre "død", så det kommer ikke til at ske. Jeg logger kun ind af vane og bruger stackoverflow til det seriøse



Haha jeg var lige ved at hoppe på den. Var lige ved at give et svar m.m. indtil jeg lige så beskeden fra Kim. Ærgeligt at det skal gå den vej.



Hvis du ikke har prøvet CloudFlare så prøv det. det vil reducere websted indlæsningstid.



t