Øge sikkerheden i forretningen?

Tags:    alarm varesikring

Jeg har søgt efter god en stabil sikkerhed af min forretning, men kan ikke beslutte mig? Det jeg umiddelbart har fundet frem til er at Alpha Security virker som det bedste valg. Jeg ville dog lige høre om andre har nogle andre erfaringer eller anbefalinger?



David Brande, 53 år gammel, arbejder hos Alpha Security

Altså chefen bliver nok gladest hvis du vælger dit firma.



Indlæg senest redigeret d. 16.03.2017 19:30 af Bruger #14645
Flot! Virkelig flot!

Her er lidt negativ SEO. Hvis Alpha Security er nødt til at lave den her slags (tæt på svindel-) numre, så er det ikke et firma, jeg ville have noget med at gøre.

Her er lidt mere doxxing:
http://www.kommunikationsforum.dk/david-brande

Har du med dette indlæg "øget kvaliteten af jeres kommunikation"?



Indlæg senest redigeret d. 16.03.2017 20:14 af Bruger #2695
??



Indlæg senest redigeret d. 16.03.2017 20:43 af Bruger #21684
Jeg har søgt efter god en stabil sikkerhed af min forretning, men kan ikke beslutte mig? Det jeg umiddelbart har fundet frem til er at Alpha Security virker som det bedste valg. Jeg ville dog lige høre om andre har nogle andre erfaringer eller anbefalinger?


Jeg har erfaring med det. alpha security er det værste lort jeg nogensinde har set. Du skal IKKE bruge tid eller penge på dem. De svindler - også med SEO



@David

Har du snorksovet dig gennem Penguin?
Du ved godt at den type af linkbuilding blev forbudt af Google i 2015.

Prøv noget.. læg øret til internetkablerne, hvis du lytter godt efter, kan du stadig høre skrigene fra de SEO-folk som fik fjernet deres firmawebsite fra Google Index.


Der er iøvrigt noget der undrer mig. Hvis jeg ser på jeres inbound keyword, så har du haft held til at lave 2-3 links på varesikring osv.
Men du har lavet 3 links på selve firmanavnet. Hvem fanden søger på jeres firmanavn, når din opgave er at øge kendskabet til firmaet, så kan du sguda ikke bruge et ukendt firmanavn som linkbuild.



Indlæg senest redigeret d. 16.03.2017 23:57 af Bruger #21522
Hahahaha - det her er altså sjauw :D





.... og lidt patetisk. Nok mest patetisk.



Indlæg senest redigeret d. 17.03.2017 14:58 af Bruger #9938
t