Hvilket CRM / to-do system benytter i?

Tags:    databaser

Hej udviklere!

Jeg er interesseret i at høre, hvilket CRM / eller to-do system, som i benytter til at holde styr på processer og opgaver?

Jeg selv benytter Asana, da det kommer med en smule flere muligheder end Trello, som vi tidligere benyttede i internt i min virksomhed, HelloSEO.

Vi er netop begyndt at benytte Podio som CRM, men jeg kunne egentligt godt tænke mig at arbejde med et system, som har alle funktioner.

Er der systemer, i kan anbefale til at holde overblik over kunder, interne opgaver, processer, deadlines, mm.?

Vi er klar på at teste forskellige systemer af i en periode.

God dag!



Jeg har brugt ProWorkFlow i mange år som projektleder, det sparker fuldstændig r. IMO.
Du kan fakturere, opsætte opgaver agilt eller waterfall, tilføre/trække timer fra osv., indsætte kommentarer, delopgaver, sende mails til udviklere direkte fra systemet osv.
Der er timetracking indbygget, så du kan fakturere både internt og externt pr påbegyndt time/kvarter/minut.
Du kan se præcist hvor meget en enkel medarbejder fakturerer og arbejder.

Og så kan kunden også følge med via et login, så de kan se hvad timerne går til præcist.

Af alle de tools jeg har prøvet mener jeg det er det bedste til softwareudvikling.

Det kræver lige lidt at sætte sig ind i. selvfølgelig, men jeg har haft styr på mange 100 opgaver på samme tid i det system.

https://www.proworkflow.com/

Ellers har jeg hørt om
Workbook software https://workbook.net/
BaseCamp https://basecamp.com/

Af dem har jeg kun prøvet Workbook, men det er meget længe siden, der er sikkert sket en masse.

ps. det har desværre ingen CRM funktion, der skal du nok kigge på salesforce.



Indlæg senest redigeret d. 20.04.2017 23:21 af Bruger #21522
t