Stabilt webhotel til billige penge

Tags:    diverse

Hej udviklere

Hvor finder jeg et stabilt webhotel til billige penge?

Krav:
Servertype
Apache

Scriptsprog
PHP 4
MySQL

Er der nogle der har et godt bud på hvad det koster at få hostet en server incl. drift

Groyk.dk
Simon Madsen



10 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
tja hvis du vil betale for det er www.b-one.net et rigtigt godt valg synes jeg. Ellers er der åbnet en ny host på www.starthotel.dk men jeg kender ikke til hvor godt det kører.
Ønsker du ikke at betale er der www.1go.dk men der får du kun 5mb plads og så er der selvfølgelig www.friserverplads.dk



Ellers så køb et webhotel hos 1go.dk De er helt vildt stabile, og billige. Opfylder dine krav, og så får du 25 Mb
:-)
Jakob Nicolajsen
www.pcnoerd.1go.dk/



CLICHE.dk

De er billige, de understøtter næsten alt, der er meget diskplads og de er stabile. Det eneste der halter lidt er mail-stabilitet. Det sker en gang imellem at deres mail server går ned, men man mister ikke sin mails ved det...

Min side er hosted ved dem, så kan du jo se...

Mvh
Jesper
www.zig-software.dk
jtp@zig-software.dk







Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:31 af Bruger #3530
Hej, jeg har stripsen.dk som kører på b-one... Så kan du jo se hvor godt/dårligt det kører...



User
Bruger #80 @ 29.09.03 18:42
Hej udviklere

Hvor finder jeg et stabilt webhotel til billige penge?

Krav:
Servertype
Apache

Scriptsprog
PHP 4
MySQL

Er der nogle der har et godt bud på hvad det koster at få hostet en server incl. drift

Groyk.dk
Simon Madsen


Hvis jeg var dig ville jeg nok holde mig langt fra b-one.nu... Er det en dedikeret server du vil have hosted, eller vil du bare leje diskplads (et webhotel) ??


Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword




Hvis jeg var dig ville jeg nok holde mig langt fra b-one.nu... Er det en dedikeret server du vil have hosted, eller vil du bare leje diskplads (et webhotel) ??

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword


Hej Daniel

Det ved jeg ikke helt endnu, vil gerne have hostet en dedikeret server, da jeg på den måde har mere kontrol over hvilke services der kører på den, og jeg kommer nok til at bruge en del Databaser. Men på den anden side, jeg har ikke selv så meget forstand på linux, skulle mene at jeg kan sætte en server op med de spec. jeg skal bruge, men så er det hvis også det.

Efter at have søgt diverse steder på nettet, har jeg fundet http://www.gullestrupnet.dk , de tilbyder hosting til 100kr. pr. måned (UDEN SERVICES eks. UPS, Backup mm.) Hvis jeg vælger sådan en løsning kommer jeg til at mangle en der kan lave en linux, frebsd eller lign. installation til mig, samt suportere med opdateringer mm. når serveren er i drift.

MVH
Groyk

[Redigeret d. 29/09-03 20:00:06 af Simon Madsen]







Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:31 af Bruger #3530
CLICHE.dk

De er billige, de understøtter næsten alt, der er meget diskplads og de er stabile. Det eneste der halter lidt er mail-stabilitet. Det sker en gang imellem at deres mail server går ned, men man mister ikke sin mails ved det...

Min side er hosted ved dem, så kan du jo se...

Mvh
Jesper
www.zig-software.dk
jtp@zig-software.dk


Hej Jesper

Jeg bruger pt. Cliche (SUPERBILLIGT), men er bestemt ikke tilfreds med servicenevauet.

1. Den mindste ændring af hotel koster: Eks. flytning af www fra IIS til Apache 75kr. (Selvom jeg bestilte Apache da jeg i sin tid oprettede hotellet!)

2. Fejlraportering: Har flere gange raporteret om mindre fejl på deres servere, men er bare blevet holdt hen med snak.

3. Cliche kan ikke tilbyde SSL som jeg går med nogle små tanker om.

Groyk.dk
Simon Madsen



CLICHE.dk

De har ingen sikkerhed, overhovedet.
Da de blev hacket, igen igen, fik jeg deres mysql root pass (Som så mange andre på QuakeNet gjorde). Jeg ringede til dem og fortalte det. 5 uger efter var deres kode stadig den samme.

De er blevet cracket så mange gange, så det er helt skræmmende.
De er billige ja, og efterhånden også stabile (mht webhosting i det mindste). Deres mail server virker også til endelig at forstå lidt - Dem har der også være problemer med at få fat i.
Alt i alt: Cliche har været MEGET ringe. De er begyndt at blive bedre, så man kan godt være bekendt at have et webhotel hos dem, hvis det ikke er til noget vildt seriøst.

Mvh,

Thomas Nielsen



t