"community"

Tags:    diverse

Hej...

Jeg er ved at lave en hjemmeside til min klasse, og havde tænkt mig at hver person skulle kunne logge ind med egen kode og skrive en fritekst+facts... hvordan kan det laves?

(Mit webhotel understøtter hverken asp eller php, men jeg regner med at skifte til et der gør, efter jul)

Hilsen Troels

[Redigeret d. 14/10-03 02:17:57 af Troels]



3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato




Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:30 af Bruger #3530
Det nemmeste for dig vil nok være at finde sider som http://www.hostedscripts.dk/ og bruge dem.




Øhm...? Hvis du hverken har ASP (selvom dette kan være lige meget :P) eller det glamourøse PHP (:D) kan du vist godt opgive det ? Enten "lejer" du et hos en son kan finde ud af at lave det og sende til dig via f.eks. en iframe, eller du opgraderer til asp/php. det sidste tager dog tid at lære og hvis dette projekt kun er for din klasse, i skolen er det ikke værd at bruge penge på (efter min mening). Med mindre det altså er en af de der, freehosts. Så kan du jo bare oprette et andet sted, men det tager nu engang stadig tid at lære sprog ordentligt!

//Kasper
>kaspertech.dk


Jeg regner ikke helt med at bruge PHP i fremtiden, så jeg ved ikke hvor meget tid jeg vil bruge på at lærer det. Hvis jeg nu opretter en konto hos en gratis host, og kun oploader de to sider til visning og indskrivning af oplysningerne, så kan jeg vel bare hente dem derfra...
Men så skal jeg jo også bruge koder til de to sider, så jeg kan få det til at fungere. Kan man ikke få en standard side, man så kan tilpasse, som man kan med så meget andet?



t