Gode online fora for teknisk digital kommunikation?

Tags:    online seo html

Hej alle,
Som så mange andre søger jeg altid ny viden indenfor mit felt der er digital kommunikation.
Jeg læser selvfølgelig bøger og artikler, men synes nu egentligt at jeg lærer mest af debatfora som dette her (Selvom det nogle gange bliver lige lovlig teknisk for min hjerne :P)

Jeg er naturligvis medlem af SoMe og kommunikationsgrupper for "den hårde kerne" hedder de grupper, og der er naturligvis altid gode råd at hente hos dem.

Jeg er begyndt at blive mere og mere interesseret i det lidt mere tekniske og funktionelle såsom HTML og SEO-grupper.
Jeg er nysgerrig på, om i kender til fora der er gode for en nybegynder som mig? De må gerne indeholde nogle let pædagogiske indlæg til at starte med, og så supplerer jeg selv op med læsning : )

Og btw. Helt lavpraktisk, er det bedste at arbejde i Safari eller Chrome browser?

Tak på forhånd fra en Noob...



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan prøve www.amino.dk.

Og for at besvare om det er bedst at arbejde i Safari eller Chrome. Så er de lige vigtige som så mange af de andre browsere derude.
Det handler om at dække sig ind og tilpasse så alle får en lige god oplevelse. Men hvis du SKAL gå på kompromis, så er Chrome, hvis ikke jeg husker helt galt, den mest brugte browser.



Tak, jeg vil tjekke Amino ud..

Tusind tak for dit svar :)



t