Net send

Tags:    diverse

Er der nogen som kan sende over internettet med net send, har selv prøvet med den normale syntax men det virker ikke, ikke for mig i hvert fald..

Desværre ingen UP's
Søren



Er der nogen som kan sende over internettet med net send, har selv prøvet med den normale syntax men det virker ikke, ikke for mig i hvert fald..


Det virker ikke i Windows 98. Men hvis du vil gøre det nemt kan du hente et lille program jeg har lavet her: www.kfsoftware.dyndns.dk Programmet hedder: K.F LAN messenger 1.1



Tror ikke du læste hvad jeg skrev, dit program hedder Lan, og det var heller ikke det spørgsmålet lød på, det var net send jeg ville bruge, fordi det er indbygget i Win XP og 2000

Søren



Tror ikke du læste hvad jeg skrev, dit program hedder Lan, og det var heller ikke det spørgsmålet lød på, det var net send jeg ville bruge, fordi det er indbygget i Win XP og 2000

Søren


Ja, det er min fejl. Jeg har kikset lidt med navnet men den kan også godt sende over internettet. (Det var fordi at jeg først opdagede, at den kunne sende over internettet, efter jeg havde lavet det)
Så du kan sagtens bruge mit program til det.



Men, så skal den anden vel også have det, ik?? Net send ligger jo indbygget i Windows, hvert fald i XP

Søren



Men, så skal den anden vel også have det, ik?? Net send ligger jo indbygget i Windows, hvert fald i XP

Søren


Jo. Mit program er bare en brugervenlig version af net send.



t