Bilka = langsom ?

Tags:    diverse





Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:30 af Bruger #3530
5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jaaa.... Altså.... hvis jeg skal sige det rent ud....!!!! Så køber man ikke computer i bilka!
Samler den selv ;) eller køber den samlet hos en computer forhandler...
Det skal jeg måske ikke lige sige, men er selv ansat inden for kæden...! Men ikke købe i supermarkeder, specielt ikke Aldi! Men samler den selv! Eller hos en computer forhandler!

-/ ReVeR \\-



hej ja bilka er langsom jeg købte min gamle pc i bilka og den har haft været til service med følingen ting 2* cpu/bundkort defekt 2*defekt psu og alle 4 gange har det tage 2-3 uger det er komplet latterligt at købe pc i bilka en rigtig nørd samler selv....



Jaaa.... Altså.... hvis jeg skal sige det rent ud....!!!! Så køber man ikke computer i bilka!
Samler den selv ;) eller køber den samlet hos en computer forhandler...
Det skal jeg måske ikke lige sige, men er selv ansat inden for kæden...! Men ikke købe i supermarkeder, specielt ikke Aldi! Men samler den selv! Eller hos en computer forhandler!

-/ ReVeR \\-



Eller hvis man vil have professionel service køber man hos større firmaer så som Dell, som har et kendt varemærke, og som man ved har et højt service-niveau.

--
Ronni Egeriis - squirrel development: http://sqdev.dk/







Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:30 af Bruger #3530
Hvis du går efter "mærket", så skal du da slet ikke købe computer i en butik som bilka, Det er gerne de mest nærige komponenter de bruger.



t