Kom et halvt eller helt år til Spanien som udvikler

Tags:    php jquery laravel joomla open-source

Vi er et dansk-ejet web-udviklings-firma baseret i Granada, Spanien og vi leder efter udviklere som kunne tænke sig et længerevarende ophold i Spanien.

Helt ærligt så er vores løn til at grine ad, men det er nok til at leve et behageligt liv her i Granada og vi har haft en del danske medarbejdere gennem årene.

Så hvis du har lyst til at komme til Spanien et stykke tid og samtidigt blive betalt for udvikle i php og front-end, så har du her muligheden.

Du behøver ikke kunne tale Spansk, da vi taler Engelsk på kontoret men der vil være rig mulighed for at lære Spansk hvis det har interesse.

I granada koster en øl ca. 10 kr. og det inkluderer et gratis måltid (sandwich, burger etc.). Du kan stå på ski kun 30 min herfra og være på stranden 40 min. Byen er en universitets-by og er propfyldt med barer, ungdoms-kultur og natteliv.

Du behøver ikke være ekspert. Måske er du lige blevet færdig på universitetet eller har sat der hjemme og nørdet med php et stykke tid. Vi garanterer at du vil kunne sætte nogle moderne keywords på dit C.V. som kan være en stor fordel i din videre Kariære.







Surt at jeg er i lære på nuværende tidspunkt. Kunne ellers have været meget interessant :-)



Tilbudet er langvarigt. Tag bare kontakt når det passer dig.



Hej Søren

Jeg er lidt nysgerrig efter at høre mere.

Hvad består jobbet i, udover at der kodes i PHP?



Full stack koding. Vi arbejder med mange forskellige (mest Open Source) teknologier:

- Joomla
- Wordpress
- Magento
- Laravel
- Ionic
- Angular
- JQuery
- Javascript
- CSS
- HTML
- Bootstrap

Der vil også sikkert være noget kommunikation med kunder.



t