Feedback på hjemmeside

Tags:    wordpress udvikling hjemmeside

Hej alle

Jeg har på det seneste arbejdet på at udvikle en hjemmeside til en kunde. Jeg kunne godt tænke mig lidt konstruktiv feedback og nogle gode råd til at forbedre siden. Siden kan ses her:

https://danskanlaeg.dk/

På forhånd tak for hjælpen - og rigtig glædelig jul!

Vh Kasper



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Fin hjemmeside når man kigger på desktop versionen.

Du har dog noget arbejde på mobil versionen på forsiden.
Videoen der kører i toppen, der virker ikke på mobil.
Faste samarbejdspartnere får jeg en masse prikker, det ser mærkeligt ud.

Hvis jeg er langt nede på din side, så mangler jeg hurtig adgang til menuen, det kunne måske være en god ide at den er nem at få fat i, også selvom du er er langt nede på siden.

Dine undersider har umiddelbart ikke nogen fejl i forhold til RWD





Korrekt som Daniel skriver.
Der er nogle fejl ved mobil visning der skal arbejdes på. Dette er især vigtig fordi mobil visning er stødt stigende. Og har allerede over 50% af markedet.



Fin hjemmeside når man kigger på desktop versionen.

Du har dog noget arbejde på mobil versionen på forsiden.
Videoen der kører i toppen, der virker ikke på mobil.
Faste samarbejdspartnere får jeg en masse prikker, det ser mærkeligt ud.

Hvis jeg er langt nede på din side, så mangler jeg hurtig adgang til menuen, det kunne måske være en god ide at den er nem at få fat i, også selvom du er er langt nede på siden.

Dine undersider har umiddelbart ikke nogen fejl i forhold til RWD



Tak for de brugbare svar og gode råd :) Det er taget til eftertanke og bestemt er mobilmarkedet stigende, så det skal jeg naturligvis få kigget på :)

Godt nytår!

Vh Kasper



Indlæg senest redigeret d. 29.12.2017 09:58 af Bruger #21952
Jeg er enig i nævnte punkter, men vil derudover tilføje, at du bør flytte kontaktformularen længere op i sidebaren. Så den er mere synlig og derved nok vil give flere henvendelser.

Faktisk mener jeg du bør fjerne det med revisor og advokat info i sidebaren, fx. på siderne under Ydelser, men derimod nøjes med at have det stående i footeren. Mere væsentligt er det ikke.

Håber min feedback kan bruges :)



Hej alle

Jeg har på det seneste arbejdet på at udvikle en hjemmeside til en kunde. Jeg kunne godt tænke mig lidt konstruktiv feedback og nogle gode råd til at forbedre siden. Siden kan ses her:

https://danskanlaeg.dk/

På forhånd tak for hjælpen - og rigtig glædelig jul!

Vh Kasper


Jeg synes der mangler en kort firmapræsentation på forsiden. Man kan være i tvivl om, hvad det er for et firmas side, man er havnet på. Er det et entreprenørfirma eller en anlægsgartner?
Erik fra billig-gartner.dk



t