Feedback på nyopstartet hjemmeside

Tags:    hjemmeside udvikling affiliate

Hej alle
Jeg har gennem de seneste 2 måneder arbejdet med min nye affiliate side: Telttilbud.dk jeg vil meget gerne høre ris og ros, især hvis har nogle håndgribelige elementer som kan forbedres.

God dag
Magnus



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det ser godt ud, dog ville jeg anbefale at bruge en større font størrelse til dine tekst priser :)



Hej Magnus,
Synes overordnet set den virker fornuftig, men forstår ikke helt hvorfor du skriver "Se vores store udvalg af familitelte her". Det er jo ikke dine telte og du sender den besøgende videre til ekstern udbyder.

Jeg tror ikke det er optimalt, hverken af hensyn til brugervenlighed eller konverteringer. Det vil blot forvirre nogle en smule. Samtidig synes jeg godt du kan tilføje endnu flere billeder af telte, da det giver god inspiration for besøgende som (forhåbentlig) er i overvejelses/købsfasen.

Håber min feedback kan bruges.



Hej Magnus

Enig i de andre om at det generelt set ser fint ud. Der er ikke det store at sige. Det er let og overskueligt generelt set og du har fat i det meste i forhold til SEO.

Held og lykke med projektet og sig til hvis jeg skal tage et dybere kig på siden. Du kan altid tage kontakt til mig via min hjemmeside.



Tusind tak for feedback, kan se der er nogle småting som skal rettes :D



Indlæg senest redigeret d. 09.01.2018 09:22 af Bruger #21962
t