Fremstår min side for useriøs?

Tags:    hjemmeside nytfirma

Hej Alle!

Jeg har virksomheden https://hjaelptilweb.dk - et kun 3 måneder gammelt firma, som hjælper folk med webdesign og lign. Jeg tror jeg tager gennesnitsprisen for en webudvikler - men er kommet lidt i vildrede. Jeg synes at min hjemmeside virker lidt for "legene" og useriøs.

Jeg føler min side er ALDI og mange af mine konkurrenter har et fedt image og er IRMA. Derfor kan de jo tillade sig at tage mere... Anyway, min kæreste og familie synes at min side er flot og fremstår professionelt, meeeen kan i ikke se hvad jeg mener? - kom med jeres ærlige mening! Burde jeg ikke ændre navn til noget mere stilrent, eller tror i hjælptilweb.dk som det ser ud nu kunne komme til at tage en timepris på 1200 kr. med tiden?



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Kevin
Jeg synes ikke det virker useriøst, jeg synes det virker fint nok.
Dog ville jeg flytte både priser og design cases helt op efter billedet af Jer. For at komme til sagen med det samme.
Folk ved godt at det er et ungt firma og man har brug for at se priser og jeres kunnen så hurtigt som muligt uden for meget snak.
Alt det "om os" og "vores services", det ville jeg flytte ned under priser og cases.

De der artikler du har lavet(succesguide.php), smid dem op på LinkedIn som LinkedIn Artikler, hvis du ikke allerede har gjort det, så får du noget feedback, følgere til firmaet og nogen leads på den måde.

ps. 1200 i timen, slap lige af. Så skal I minimum have MicroSoft certificeringer.



Indlæg senest redigeret d. 20.01.2018 20:31 af Bruger #21522
Jeg syntes den er lidt træls den der staver nogle overskrifter på jeres forside. Det var hvad jeg syntes efter et hurtigt kig

Man skal have økonomien i orden for at bruge jer men i kan nok ikke gøre det meget billigere



Indlæg senest redigeret d. 28.01.2018 18:48 af Bruger #21551
t